Se primært indhold
  3. Hotelanmeldelser for Slovenien
Goriska og Karst Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

Nyeste anmeldelser

• Kamp Brda Camping and rooms Point fra anmeldelser: 7

"God pool, smukke værelser, god størrelse, god udsigt til vinmark"

• Premium Hostel Kobarid Point fra anmeldelser: 10

"Alt! Super ny og kækker hostel, som virker som et hotel! Der er den hyggeligste have bagved, som man kan bruge, med udsigt til bjergene! Køkkenet har ALT hvad man skal bruge og mere til. Badeværelset og bad, super rent og lækkert. Super søde værter. Hvis jeg kommer tilbage til Kobarid, vil jeg uden tvivl bo der igen!!!"

• Relax House Soča Point fra anmeldelser: 10

"Uroligt venligt personale og dejlig beliggenhed udenfor byen"

• "Fantastisk vært. Super hjælpsom. Beliggenheden var perfekt."

• Hotel Kras Point fra anmeldelser: 9

"Vi havde et skønt stort værelse, super seng og fri the. Mangler lidt Nescafé. Der var minikøleskab, og et stort fjernsyn med massere af programmer. Heldigvis var aircondition ok, ikke så larmende om natten. Vi kom lidt sent til morgenmaden, (09.15)som derfor ikke blev fyldt helt op, med diverse"

• Osterija Na Planinci Point fra anmeldelser: 6

"Venlig og imødekommende personale. Restaurant på stedet med stort menukort - både lokale retter og pizza. Skøn beliggenhed i bjergene. Perfekt placering for gennemrejse mod Kroatien."

• Hostel Bovec Point fra anmeldelser: 10

"Personalet- perfekt til at fortælle om området og hjælpe hvis der var problemer"

• Base camp - Apartments & Rooms Point fra anmeldelser: 6

"Værelset var små, men godt. Og som kærestepar, var det rart, at man kunne stille sengene tæt sammen, uden en revne at falde i."

• Hotel Kozana Point fra anmeldelser: 9

"Beliggenheden var super og personalet meget hjælpsomme 😀"

De 20 bedste hoteller i Goriska og Karst

baseret på 22.789 hotelanmeldelser på Booking.com