2. Hotellrecensioner Slovenien
  3. Recensioner för B&B och värdshus i Gorenjska
Gorenjska Verifierade recensioner av B&B och värdshus från riktiga gäster

• Vila Lipa Gästbetyg: 9

”Väldigt trevlig och tillgänglig personal. Bra läge, nära till allt. Bra storlek på rummet med balkong”

• Pension Knafel Gästbetyg: 7

”Väldigt smidigt och prisvärt boende om man har tillgång till egen bil. Fanns en stor kyl att lägga varor i, alltid papper och tvål på toaletterna. Och ganska billigt boende.”

• Pension Török Gästbetyg: 8

”Enkelt och bra”

• Central Bled House Gästbetyg: 10

”Charmigt hus med alpkänsla. Trevlig restsurang. Jättegod frukost”

• Bed & Breakfast Pr'Sknet Gästbetyg: 9

”Nära flygplatsen, fint rum och bra frukost. Välstädad. I närheten finns en stor lekplats.”

• Penzion Vila Prešeren Gästbetyg: 10

”Ett helt ljuvligt boende precis vid strandpromenaden. Restaurangen får högsta betyg . Åt både lunch och middag .Det fantastiska läget tillsammans med ett par som spelade live musik utanför var magi . Vi blev uppgraderade till sviten och hade den stora balkongen helt för oss själva :) stor skön säng och en flaska av husets egna rödvin som vi avslutade med på balkongen medan solen gick ner över sjön . Innan avfärd njöt vi av lyxig frukost som du fick välja från menyn på den fantastiska uteplatsen .Kan verkligen rekommendera att bo här”

• Penzion Vila Prešeren Gästbetyg: 10

”Trevlig personal”

• Bed & Breakfast Pr'Sknet Gästbetyg: 10

”Mycket bra frukost.”

• ”Bra läge och parkering. Promenadavstånd till allt inklusive stigen runt sjön.”

• Vila Gorenka Gästbetyg: 8

”Utmärkt läge vid Bledsjön, trevlig personal samt välstädat och rent rum. Fanns möjlighet att förvara matvaror i ett separat rum med kylskåp vilket var bra.”

De 30 bästa B&B-boendena och värdshusen i Gorenjska

baserat på 80 745 recensioner för B&B-boenden och värdshus på Booking.com