2. Hotelanmeldelser for Slovenien
  3. Anmeldelser af B&Bs og kroer i Gorenjska
Gorenjska Verificerede anmeldelser af B&Bs og kroer fra tidligere gæster

• Vila Gorenka Point fra anmeldelser: 8

"Værelset var dejligt stort og lyst og værten var meget imødekommende."

• Hiša Aleš Point fra anmeldelser: 10

"Sve je bilo super i uvijek ce mo se rado vracati u Hisa Ales . 😁👍"

• B&B Pletna a Double Lake-View Room Point fra anmeldelser: 9

"Fantastisk beliggenhed ud til søen og øen med kirken. Restaurant lige ved siden af med mulighed for morgenmad. Lidt støj fra vejen, men ikke noget problem. Super venlig indehaver og personale."

• Guesthouse Veranda Point fra anmeldelser: 8

"Der var det man behøvede😊"

• Penzion Pr' Betel Point fra anmeldelser: 10

"Alt ved dette ophold var i top. Vi blev budt velkommen af værtsparret, der ventede os. Værelset og øvrige arealer var rene og indbydende. Morgenmaden var alsidig og lækker - og vi vågnede op til det den smukkeste udsigt😊"

• Vila Gorenka Point fra anmeldelser: 9

"Centralt , billigt , ligger godt , rent , fælles køkken"

• Pension Bled Point fra anmeldelser: 10

"Pension Bled er ganske enkel en perle, beliggende i gåafstand fra by, søbad og slottet (ca. 20 min til det hele), men også Naturparken, der kan tages til fods (meget smuk, 9,6 km tur/retur). Stedet samt morgenmaden er mere end god, stedets størrelse taget i betragtning, Seng, værelse, omgivelser med de mange gode tur muligheder, ikke at forglemme, Alt dette gør Pension Bled unik. En stor tak til personalet."

• Pension MOYCHI Point fra anmeldelser: 10

"Fantastisk personale, dejligt fællesområder, hvor der kunne forberedes mad og gode rene værelser."

• Apartments & Rooms Pr' Skalovc Point fra anmeldelser: 8

"Rene og nye senge, nybygget hus. God terrasse med god udsigt. Kunne låne en el kedel og krasse for at drikke te"

• Apartments and Rooms Villa Vive Point fra anmeldelser: 10

"Andreja var super sød. Ekstremt rent. Lå 5 min fra Lake bled. Forklarede os alle steder vi kunne se."

De 30 bedste B&Bs og kroer i Gorenjska

baseret på 81.051 gæsteanmeldelser af B&Bs og kroer på Booking.com