2. Hotellrecensioner Indonesien
  3. Hotellrecensioner Indonesien
Gianyar Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• Adiwana Resort Jembawan Gästbetyg: 8

”Vi bodde i Premier Svit med Djungelutsikt som var häftig. Hotellets restaurant Herblibrary, skönt avsänt ställe att äta middag på med mycket trevlig personal och god mat. Läget är bra ligger på en lugn gata i Ubud som annars är ganska hektiskt trafikmässigt. En liten oas att komma hem till efter långa varma promenader i Ubud. Rekommenderar att boka privat chaufför på hotellet för en 4-5 timmars guidning till risfält, vattenfall och tempel. Apskogen ligger bara ca 20 min promenad från hotellet som är värt ett besök.”

• ”God mat, trevlig och bra personal”

• Inn Between Gästbetyg: 7

”Behändigt”

• Sagitarius Inn Gästbetyg: 10

”Allt, så bra pris, bra pool, bra rum, bra personal, bra läge”

• Rama Phala Resort & Spa Gästbetyg: 8

”Läget, fina hus/lägenheter. Mycket hotell för pengarna.”

• ”Gillade infinitypoolen och personalen var trevlig.”

• Bubu Suite by Prasi Gästbetyg: 10

”Väldigt fin service! God mat å underbar frukost.”

• ”Mysig lägenhet och skön säng. Tv:n och wifi var bra. Liten köksdel där det fanns redskap för att tillaga en enklare måltid. Fint poolområde men ganska litet. Personalen hjälpte till om det var något som inte fungerade och lätt att få tag på dem oavsett tid.”

• Jero di Bisma Hostel Gästbetyg: 10

”Jättebra boende, centralt och bra! Jättetrevlig och hjälpsam personal. Allting var fräscht och rent, personalen städade och vädrade rummet dagligen och kontrollerade badrummet flera gånger om dagen och tömde papperskorgar osv!! Bra chill-area utanför samt skåp att låsa in ägodelar. Jag är supernöjd med min vistelse!”

• ”Fint ställe, stora rum, god mat och fantastisk personal. Bra läge.”

De 30 bästa hotellen i Gianyar