2. Hotellrecensioner SRI
  3. Recensioner för B&B och värdshus i Galle (distrikt)
Galle (distrikt) Verifierade recensioner av B&B och värdshus från riktiga gäster

• Frangipani motel Gästbetyg: 9

”Bra rum med skön säng.God frukost.Centralt mitt i fortet.”

• Serenade Beach Hotel Gästbetyg: 4

”Fantastiskt läge på stranden”

• Hotel Universal Beach Gästbetyg: 9

”Bra läge, nära till bad. Maten på hotellet var bra. Personalen var trevlig och hjälpsam.”

• Devo's place Gästbetyg: 9

”Ett relativt nytt och därav också mycket fräscht boende just utanför Galle Fort, nära både tåg-och busstation. Mycket bekvämt boende med AC. et tar lite tid att kyla ner rummet, men istället så blev rummet inte heller iskallt efter ett tag utan höll sig på en mycket behaglig temperatur. Bekväm men lite hård säng (men så är det på de flesta ställen jag besökt). I rummet finns ett handfat, vattenkokare (dock får du köpa te/kaffe själv), glas och bestick (perfekt för den som vill köpa med mat och äta på rummet), myggnät. Helt ok vattentryck i duschen och varmt vatten i kranarna. Tar man med sig stolarna som finns i rummet kan man sitta ute på "terassen". Från takterassen kan man se ut över Galle och få en glimt av havet. Dock inga möbler där uppe vilket hade varit trevligt. Stället är lite svårt att hitta då det inte finns någon skylt, och det finns inte heller någon reception så har man frågor får man snällt knacka på hos ägaren som är en mycket trevlig kvinna. Det tog ca 6-7 min att promenera till Galle Fort och halvvägs passerar man buss- tågstationen.”

• Tamaro Beach Resort Gästbetyg: 8

”Tillmötesgående och hjälpsam personal. Mycket god frukost. Härlig utsikt.”

• ”Läget precis på stranden. Nära till allt. Lugnt. Okej frukost. Trevlig personal.”

• Villa Frangipani Gästbetyg: 8

”YogaRaja som jobbar där sköter allt själv. Allt ifrån städning, trädgårdsarbetet, frukost osv. Han var så hjälpsam och gjorde sitt yttersta för att fixa allt vi behövde!”

• Tamara Motels Gästbetyg: 8

”Gullig familj som ägde stället. Bra läge med nära till resturang + strand. Extremt prisvärt!”

• SEASHORE Resort & Villa Gästbetyg: 5

”Vacker utsikt och välkomnande personal. Kunde tyvärr inte sova på grund av att vågorna dundrade mot hotellet hela natten. Är man inte känslig mot det så är det nog ett toppenställe.”

• ”Ett lugnt familjedrivet litet hotell med helt underbar atmosfär. Vi blev otroligt väl omhändertagna från första sekunden och genom hela vistelsen. Maten var verkligen toppen och servicen var 100%”

De 30 bästa B&B-boendena och värdshusen i Galle (distrikt)

baserat på 35 147 recensioner för B&B-boenden och värdshus på Booking.com