2. Hotelanmeldelser for Tyrkiet
  3. Hotelanmeldelser for Tyrkiet
Fethiye Area Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Ibrahim Bey Hotel Point fra anmeldelser: 7

"Udmærket traditionel tyrkisk morgenmad, lidt forskelligt hverdag Beliggenhed fremragende, dejlig med en strandpromenade med gode restauranter Meget venligt og hjælpsom personale Rigtig gode senge"

• Lov Faralya Beach & Nature Retreat Point fra anmeldelser: 8

"Vores ophold var generelt godt, vi nød vores private værelse med den skønneste udsigt. Der var dejlige liggestole ved vandet og poolen. Hver aften kunne vi nyde en smuk solnedgang :-)"

• Belcekiz Beach Club - All Inclusive Point fra anmeldelser: 4

"Rigtig god beliggenhed og godt udvalg af mad til både morgenmad, frokost og aftensmad. Dejligt med en voksen pool hvor der var ro og ikke musik. Og både Yusuf og Kerem er virkelig søde og venlige 👌🏻🥳"

• Kassandra Boutique Hotel Point fra anmeldelser: 10

"Alt. Dette hotel er utrolig charmerende og man har kræset meget om alle detaljerne. Personalet var helt fantastisk. Værelserne var rummelige og havde alt hvad man behøver. Beliggenheden er perfekt, tæt på stranden og lagunen."

• Oludeniz Turquoise Hotel - All Inclusive Point fra anmeldelser: 8

"Fin mad på hotellet fin beliggenhed Hyggelig underholdning om aften."

• "Hotellet er luksus, god pris"

• Casa Di Pietra Point fra anmeldelser: 10

"Pænt og rent overalt. God tyrkisk morgenmad. Smilende og søde værter. God parkering til bilen. Flot udsigt."

• Magic Tulip Beach Hotel Point fra anmeldelser: 8

"Beliggenhed - rummet - udsigten"

• Morina Deluxe Hotel Point fra anmeldelser: 10

"👍👍"

• Kabak Avalon Bungalows Point fra anmeldelser: 10

"Vi kan kun anbefale at besøge Kabak Avalon Bungalows. Stedet er magisk, maden er skøn, udsigten skøn fra morgen til solnedgang og personalet er helt igennem fantastisk. Deres engelsk er perfekt, de er mega hjælpsomme og får dig til at føle dig hjemme :-)"

De 30 bedste hoteller i Fethiye Area