2. Hotellrecensioner GRE
  3. Recensioner för semesterboenden i Epirus
Epirus Verifierade recensioner av semesterboenden från riktiga gäster

• ”Rent o snyggt”

• Villa Kiki Gästbetyg: 8

”Absolut bästa läget i Parga! Fantastisk uteplats med en vidunderlig utsikt. Stort utrymme med matplats, solstolar, hammock och upphängning för kläderna. Fantastisk ägarinna med dotter. Välkomnande, lättillgängliga och flexibla.”

• Villa Coralli Gästbetyg: 10

”Underbar personal, bra läge i stan med 10 meter till stranden, rent och fräscht, bra frukost, man märker att hotellet pysslas om.”

• Holiday Zigos Gästbetyg: 10

”Mycket trevlig personal. Snabb incheckning,fast man kom på natten. Mycket och god frukost i trädgården. Familjärt och rofyllt”

• ”Magisk utsikt med lika magiska solnedgångar. Trevlig personal som verkligen vill att man ska trivas.”

• Bodrum Suites Gästbetyg: 10

”Mycket mysig lägenhet med bästa läget. Rent, fräscht, mycket god service. Lugnt och tryggt trots att boendet ligger mitt i stan. Rekommenderas varmt!”

• Selin Luxury Residences Gästbetyg: 10

”Väldigt fräscht boende. Rymlig lägenhet och stor balkong med utsikt mot sjön. Gångväg mot stan, längst med sjön. Perfekt för promenader och löpning! Goda parkeringsmöjligheter (egen parkering) och väldigt omtänksam, hjälpsam och inbjudande personal som månar om att du som gäst ska trivas i stan. Ett plus är också att det finns tvättmaskin och pool i fastigheten!”

• Virvilis Apartments Gästbetyg: 10

”Bra läge. Fina rum. Lätt att få tillgång till rummet med kod.”

• Marthas Studios Gästbetyg: 10

”Var ska man börja? Om man efter 5 dagar tycker det känns sorligt att lämna, då har man trivts! Perfekt läge uppe på toppen, magisk utsikt från balkongen och den lilla trädgården med grönska. Hjälpsamma värdar som gjorde allt för att vi skulle trivas. Hemkänsla! Minimarket mittemot med bland annat nybakt bröd på morgonen och de enligt oss bästa restaurangerna runt hörnet om man gillar fin utsikt, färsk fisk och Grekisk mat. Lugnt område om man jämför med hamnpromenaden, dock kunde man på natten höra musik därifrån men inte om man stängde altandörren. Morgonpromenad ner till Valtos Beach för ett morgondopp och nyttig promenad tillbaka uppför backen... Fick stanna kvar i rummet vid utcheckning eftersom vi hade sent flyg och det var i slutet på säsongen. Vi fick t.om. hembakad kaka och ricepudding. Tack hela familjen! Hoppas vi snart kan komma tillbaka.”

• Elena Hotel Gästbetyg: 9

”Trevligt ställe. fint och rent”

De 30 bästa semesterboendena i Epirus

baserat på 80 656 recensioner för semesterboenden på Booking.com