2. Hotellrecensioner UK
  3. Hotellrecensioner UK
England Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• St Paul's Hotel Gästbetyg: 7

”Bra kommunikationer i närheten. Vacker och intressant hotellbyggnad. Bra service.”

• ”Allt fint hotell mkt trevlig personal bra läge på lugn fin gata.”

• ”Läget toppar allt. Promenadavstånd till mycket samt bra kopplingar med tbana och buss till övriga. Smidig in och utcheckning. Skönt med shampo och tvål i rummet.”

• Hotel Cavendish Gästbetyg: 9

”Ett typiskt brittiskt boende, trevligt.”

• Sonder The Voyage Gästbetyg: 5

”Det låg bra till, nära Paddington station. Ljust och fint.”

• B+B York Gästbetyg: 8

”Mysigt ställe, personligt och trevligt bemötande. Trevligt frukostrum och bra frukost. Lugnt bostadsområde ca 10 min promenad till centrum och ca 15 min till tågstationen. Trevligt men litet rum och som vanligt alldeles för smal dubbelsäng. Storbritannien har annan standard för vad som kan klassas som dubbelsäng.”

• Adelphi Hotel Gästbetyg: 6

”Ligger bra”

• The Z Hotel Piccadilly Gästbetyg: 2

”Inget. Vi blev uppgraderade till ett bättre rum, berättade dom för oss. Det var så trångt.”

• MSK Elite Gästbetyg: 7

”Mycket prisvärt hotell med suveränt läge. Jättetrevlig personal. Mysiga kvarter. Tryggt och nära till härliga restauranger och park. Kommer definitivt bo där igen 😊”

• ”Har bott flera gånger på detta hotell och det är ett utmärkt ställe med bra läge. Rummen är snygga och välstädade. Kan se lite sämre ut på utsidan i trappan men är helt annat när man kommer in.”

De 30 bästa hotellen i England

baserat på 10 679 211 hotellrecensioner på Booking.com