2. Hotelbeoordelingen Japan
  3. Hotelbeoordelingen Japan
Hakodate, Onuma, Okushiri Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Comfort Hotel Hakodate Beoordelingsscore: 8

“Goede locatie dicht bij station en n dicht bij de markt”

• “Ruime kamer en bijzonder fijne onsen op de 18e verdieping.”

• HakoBA Hakodate by THE SHARE HOTELS Beoordelingsscore: 10

“Ligging is ca 15 min lopen van het station, oud bank gebouw, in het oude centrum van de stad op loopafstand van de kabelbaan.”

• “M”

• “Niet ver van het station. Uitstekend free breakfast. Wasmachine en droger aanwezig. Bagagebewaring voor inchecken en na uitchecken.”

• Hotel Global View Hakodate Beoordelingsscore: 9

“Het is een prachtig hotel met ruime kamers die van alle gemakken zijn voorzien. We hadden een mooi uitzicht vanuit onze kamer. De baden zijn heel uitgebreid en mooi. We hebben genoten van het uitgebreide ontbijt. Er is een tramhalte in de buurt waarvandaan je eenvoudig de tram naar bezienswaardigheden kunt nemen.”

• Hakodate Hotel Banso Beoordelingsscore: 8

“De onsen in het hotel was héérlijk. Mocht je kiezen voor ontbijt/diner, het is erg uitgebreid. De bedden sliepen erg lekker. De kamer was mooi. Alles was schoon. Veel parkeerplaats voor de auto. Ik zou een huurauto nemen in Hakodate. Scheelt een hoop wachten op OV.”

• La Jolie Motomachi Beoordelingsscore: 8

“Locatie is zeer centraal tov leuke bezienswaardigheden, personeel is zeer vriendelijk en servicegericht. Kamer is ruim. .”

• JR Inn Hakodate Beoordelingsscore: 10

“Top hotel: goede locatie, geweldig uitzicht, fijne onsen, geweldig ontbijt, lief personeel, veel stopcontacten, aparte douche en toilet is fijn.”

• “De schoonmaaksters waren heel behulpzaam en efficiënt.”

De 30 beste hotels in: Hakodate, Onuma, Okushiri