Kreta Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Sitia Beach City Resort & Spa Beoordelingsscore: 8

“Ons bad op de kamer was erg vuil, we kregen vlot een andere kamer. Goeie locatie, mooi zwembad, goeie bedden.”

• Maritimo Beach Hotel Beoordelingsscore: 9

“Heel mooi hotel en kamer met prachtig zeezicht. Mooi en proper zwembad. Keuze bij het ontbijt ... Vriendelijk onthaal, in het Nederlands ! Dit hotel was goedkoper dan sommige kleinere familiehotels op Kreta!”

• Ormos Atalia Beoordelingsscore: 7

“Mooi uitzicht over de baai. Studio was vernieuwd.”

• Gioma Hotel Beoordelingsscore: 8

“Was geweldig vlak in het centrum”

• Elysee Hotel Beoordelingsscore: 8

“locatie is zeer goed, alsook et strand. badkamer was basic maar goed en proper.”

• Hermes Hotel Beoordelingsscore: 8

“Vriendelijk personeel. Voor tips ivm uitstappen of leuke eettentjes staan ze je met raad en daad bij.”

• Porto Belissario Beoordelingsscore: 10

“De mooie kamers en de gezellige rustige sfeer”

• El Greco Hotel Beoordelingsscore: 8

“Iets ouder hotel, maar we hadden een kamer met zeezicht, en balkon, wat heel fijn en mooi was. Ontbijt zeker ok. Vriendelijke personeel en onthaalmedewerker.”

• Elounda Akti Olous (Adults Only) Beoordelingsscore: 9

“Zeer mooie omgeving al wandelend ontdekt! Paradijs ontdekt, verder van de toeristische straatjes! Vriendelijk onthaal ook ! Restaurant, zeer goede keuken ! Leuk, "in het water " kunnen ontbijten, of eten.De verantwoordelijke man(dachten we toch met de rode bril) was , eens binnen in het restaurant,(vanop straat ons binnenroepen) niet meer zo vriendelijk...Dit in tegenstelling met de andere dames en heren in de zaal.”

• Stella Luxury Apartments Beoordelingsscore: 10

“Groot, mooi, netjes en een prachtig dakterras. Goede ontvangst, erg aardig!!”

De 30 beste hotels in: Kreta