2. Hotelbeoordelingen Mexico
  3. Beoordelingen B&B en herberg: Chiapas
Chiapas Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Casa Flor de Vida Beoordelingsscore: 9

“Irma was echt de liefste host die we hebben ontmoet deze vakantie!! We hadden problemen met de bus waardoor wij vijf uur later aankwamen (midden in de nacht) ze bleef op ons wachten. Ze was zeer gastvrij en hielp met van alles. Zelfs toen de we de laatste avond terug kwamen hing er wat liefs aan de deur. Locatie is rustig gelegen maar zeer centraal. Er is altijd (drink)water beschikbaar in de keuken.”

• Hotel Ocho Barrios Beoordelingsscore: 10

“Alles zeer netjes, goed verzorgd, prima ontbijt, behulpzaam personeel”

• Casa Janaab Palenque Beoordelingsscore: 8

“Centrale locatie. Wij vonden het prima voor 1 nacht maar voor lange tijd zou ik er niet verblijven. Privékamer was prima en lekker koel met airco. De tuin en het zwembad zagen er totaal niet uitnodigend uit en gedateerd”

• Casa Natura Beoordelingsscore: 9

“Heel aangenaam en rustige locatie”

• Hostal Casa Gaia Beoordelingsscore: 9

“Klein en gezellig hostel. De mensen die er werken zijn erg behulpzaam. Locatie is top, vlakbij wat heerlijke restaurantjes en dichtbij de hoofdstraat. Groot bed en fijne douche. Ontbijt was heerlijk! Iedere dag wat anders en vers gemaakt.”

• Casa 5 Bed & Breakfast Beoordelingsscore: 10

“Het is een zeer ruime en schone kamer met een kingsize bed. Een leuk plein en lekkere restaurantjes liggen op loopafstand. De mensen waren erg vriendelijk en behulpzaam.”

• Casa Hadassa La Cañada Beoordelingsscore: 8

“De ligging is heerlijk dicht bij alles wat je nodig hebt, en in alle rust in een stukje natuur met terras.”

• Los Susurros. Casa Beoordelingsscore: 8

“Wakker worden van het gebrul van de apen.De grote hoeveelheid vogels. De laatste dag ara.s in de boom recht voor ons huisje. Twee hele lieve poesen. De honden..Dichtbij de ruienes. Wij hebben het heel leuk gehad. restaurant op loopafstand. De douche was erg lekker. Goede airco. Ontbijt yoghurt. vruchtjes ei broodjes.”

• Posada Santa Beoordelingsscore: 10

“Voor ons was dit een ideale uitvalsbasis om de stad te verkennen. We verbleven in de kleinste kamer maar dit was meer dan voldoende👌. Na het uitchecken konden we onze bagage nog in de hotel achterlaten in afwachting van de nachtbus. We raden dit hotel aan!”

• Mitico El Castillo Beoordelingsscore: 8

“Hele lieve familie! Wat verder buiten het centrum, maar daardoor erg rustig en relaxt. Goed bijgehouden hotel en comfortabele bedden met airco. Prima voor een nachtje”

De 25 beste B&B's en herbergen in: Chiapas

gebaseerd op 9.515 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com