2. Hotelbeoordelingen Servië
  3. Beoordelingen vakantiewoningen: Centraal-Servië
Centraal-Servië Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Apartmani Ćosić Beoordelingsscore: 9

“Vriendelijk ontvangen. Heerlijk groot huis.”

• Apartments Dobra Vila Beoordelingsscore: 9

“Lokatie Rustige ligging”

• Horizonti Miroc Beoordelingsscore: 10

“Heel vriendelijk ontvangen door een dame die alleen Servisch spreekt. We kregen meteen koffie en een schnaps. Geheel onverwachts werd ons een gratis ontbijt aangeboden. Het is er heel rustig met mooi uitzicht. Kamperen maar dan in een chalet. Er is geen eettafel met stoelen, maar daarvoor in de plaats is er een prieeltje met een grote picknicktafel.”

• Ada Dream Beoordelingsscore: 10

“Vriendelijk ontvangen. Ruim en schoon appartement. In de koelkast stond water, frisdrank en vruchtensap voor ons klaar. En we hebben genoten van de chocolaatjes. Restaurants op loopafstand (bijvoorbeeld Caffe restoran Kutak). Een aanrader.”

• Pleasure Čair apartments Beoordelingsscore: 7

“Locatie”

• Beo Green View Beoordelingsscore: 8

“Netjes en schoon goed communiceerd goed”

• Apartman STEVAN Vrnjačka Banja Beoordelingsscore: 10

“Nieuw, netjes, behulpzaam mensen”

• Bohemian Dawn Apartment Beoordelingsscore: 9

“Aanvang door de host was heel fijn. schattig comfortabel appartement”

• Quiet place near the city center Beoordelingsscore: 5

“De host was erg vriendelijk. De accommodatie bevindt zich op een goede locatie in een rustige straat. Het appartement is ook vrij ruim, wat erg prettig is, en in de keuken was best wat keukengerei beschikbaar. Beddengoed was gratis beschikbaar gesteld.”

• Apartman Elizabet Beoordelingsscore: 10

“Alles wat je nodig hebt was aanwezig, zelfs een was/droog combinatie ,de hostes was uiterst aardig, het flatgebouw is nieuw en word supergoed onderhouden,appartement zeer netjes en schoon, parkeren direkt voor de deur,veel winkels en eetgelegenheden praktisch voor je neus,centrum van Pirot is 5 minuten loopafstand,supersnel internet is ook aanwezig,leuke terras met uitzicht op de winkelgelegenheden,een leuke rustige omgeving. Zeker voor herhaling vatbaar en een echte aanrader.”

De 30 beste vakantiewoningen in: Centraal-Servië

gebaseerd op 533.892 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com