2. Opinions d'hotels de Sèrbia
  3. Opinions de cases i apartaments de Sèrbia central
Sèrbia central Opinions de cases i apartaments de vacances autèntiques de clients reals

• Confluence Apartment Puntuació: 10

"La ubicació, molt a prop de la principal via de Nou Belgrad, a tan sols 10 minuts en bus del centre de la ciutat."

• Tulum Apart Belgrade Puntuació: 9

"Ubicació i tracte del propietari."

• Apartment Silicon Valley Puntuació: 9

"Està ubicat al centre i et pots moure arreu fàcilment. La Bojana era un encant i ens ha atès molt bé, fins i tot ens ha demanat un taxi per marxar de nit. Apartament molt ampli i net."

• Captain Misha's place Puntuació: 10

"Allotjament super acollidor, cèntric (molt a prop dels llocs d'interès), net i equipat. Des del primer moment, ens van donar recomanacions de restaurants i a l'apartament hi ha una guia de tips que t'ajudaran si és el teu primer viatge a Belgrado. Té la opció d'entrada lliure, amb bones instruccions i indicacions bones. Sense dubtes repetiria."

• SuperB Luxury Suites Puntuació: 10

"TOT situacio, instalacions, amabilitat i facilitats i amabilitat que ens han oferit desde el primer moment el staff"

• Downtown Skadarlija Puntuació: 8

"Molt bona localització a 5 minuts a peu de la Plaça de la República i amb moltes parades d’autobusos a prop. Estava tot net i a punt, tal com s’indocava en la descripció."

• Alex Central Apartments Puntuació: 10

"La netedat i situació"

• Apartment 14 Puntuació: 10

"Molt ben ubicada, prop de tot, assolletjada, gran i espaiosa."

• "Espectacular ático en el centro de Belgrado. Lo recomiendo 100%!"

• Apartment Dok Puntuació: 8

"Molt centric"