2. Hotelbeoordelingen Canada
  3. Hotelbeoordelingen Canada
Central Alberta Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Coast Edmonton Plaza Hotel by APA Beoordelingsscore: 10

“De kamers zijn groot, netjes en stijlvol ingericht. Heel goede bedden. Personeel is vriendelijk. En een eigen parkeergarage is ook fijn.”

• “Schoon en erg netjes. Ruime nette kamers. Leuk zwembad met pool. Ontbijt was erg goed! Op prima locatie voor Jasper NP.”

• Tara Vista Inn Beoordelingsscore: 7

“We hebben last minute geboekt en we konden direct de kamer in. De kamer was erg simpel, maar wel met alles wat je nodig hebt (bed, badkamer, keukentje, koelkast). We kregen een kamer en die stonk erg naar rook (waarschijnlijk heeft iemand binnen gerookt). Hierna kregen we een andere kamer dus dat was erg fijn!”

• Country Club Inn Beoordelingsscore: 8

“-Motel is makkelijk aan te rijden. -Motel ligt vlakbij speelplaats /groene omgeving /sportvelden. -Veel ruimte rondom het motel. -Beheerder /staf zijn heel erg vriendelijk en service gericht ingesteld. -Kamers zijn groot en voorzien van voldoende handdoeken, frisse lakens/flesje water/kleine verzorging producten etc. -Prima prijs/kwaliteit verhouding . -Temperatuur is zelf te regelen in kamer .”

• “Goede ligging”

• “Schoon”

• Tru By Hilton Edmonton Windermere Beoordelingsscore: 8

“Leuk hotel met vriendelijk personeel, ontbijt is goed! Veel beter en uitgebreider als de 'standaard' continental breakfasts zoals in de meeste hotels. Schone, frisse kamer, en goede douche. Zeker een aanrader als je op doorreis bent of een aantal dagen Edmonton wilt bezoeken”

• Matrix Hotel Beoordelingsscore: 10

“Prima, buffetvorm en zeer gevarieerd”

• “Prijs kwaliteit”

• Argyll Plaza Hotel Beoordelingsscore: 7

“- Ruime kamer - Zeer vriendelijk personeel - Goede uitvalsbasis om Edmonton te verkennen”

De 30 beste hotels in: Central Alberta