2. Hotelanmeldelser for Grækenland
  3. Hotelanmeldelser for Grækenland
Kap Malea Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Akra Morea Hotel & Residences Point fra anmeldelser: 8

"Beliggenheden er fin i forhold til det vi skulle. Fin forplejning til prisen. Meget søde mennesker. Lækkert med opgradering til større værelse på 1. sal med flot udsigt og en kæmpe altan."

• Sempre Viva Suites Point fra anmeldelser: 10

"Virkelig lækker pool og tæt på borgen."

• Aktaion Hotel Point fra anmeldelser: 8

"Fin beliggenhed, meget venligt personale, stort værelse,"

• Aktaion Hotel Point fra anmeldelser: 8

"Lige i centrum. Parkering bag hotel. Man kan bade i havet 30 meter fra hotellet."

• Elafonisos Diamond Resort Point fra anmeldelser: 8

"Tæt på lækkert krystal blå vand. 10 min gåtur. 15 min. Kørsel til Simos beach. Rent og gode senge, dog noget slidt udstyr i køkken. Udsigt til solnedgang fra alle terasser. God parkeringsplads. 15 minutter til færgen. God morgenmad til 10 euro."

• Akra Morea Hotel & Residences Point fra anmeldelser: 9

"Vi havde et skønt ophold. Hende der var ansvarlig for hotellet var meget sød og servicemindet. Dejligt pool område og fint værelse. Også basketball banen havde vi stor glæde af."

• Filoxenia Hotel Point fra anmeldelser: 9

"Mindre og hyggeligt hotel, beliggende 30 mt fra stranden og 100-200 mt fra "bymidte". Hotellet har eget strandafsnit, som frit kan benyttes. ALT er meget rent. Kompetent og servicemined personale. Parkering uden for døren. God morgenmad, ikke overdådig, men friske vare. Hotellet kan varmt anbefales."

De 15 bedste hoteller i Kap Malea