2. Hotelanmeldelser for Spanien
Kanariske Øer Verificerede anmeldelser af ferieudlejninger fra tidligere gæster

• Apartamentos Babalu Point fra anmeldelser: 8

"Beliggenhed"

• CORNELIA´S HOME 7 Exelente ubicacion Point fra anmeldelser: 9

"Beliggenhed. Alt nødvendig køkkenudstyr. Godt Internet."

• La Colina Point fra anmeldelser: 9

"Fint supermarked i nærheden. Soveværelset var dejligt køligt i de varme nætter. Meget flot tur til stranden med udsigt overhavet. Børnevenligt strand. Vandet var varmt. Ingen discomusik- vidunderligt at slippe for det plage."

• Apartamentos El Palmar Point fra anmeldelser: 7

"God morgenmad til prisen"

• Bungalows Los Arcos Point fra anmeldelser: 8

"Placering"

• "Skøn lejlighed med en god beliggenhed, dejlig altan, godt udstyret køkken, vi kommer gerne tilbage"

• Bungalows Cordial Green Golf Point fra anmeldelser: 8

"Smukt og nydeligt"

• Holiday Club Puerto Calma Point fra anmeldelser: 10

"Rolig og samtidig central beliggenhed i gå afstand fra restauranter, shopping, forlystelser, den skønne marina og stranden Personalet er fantastisk servicemindede og hjælper med alt hvad der kan tænkes."

• Atico con terraza y garaje Point fra anmeldelser: 10

"Central beliggenhed, 2 minutter fra Plaza de España, panoramaudsigt over den nordlige del af Santa Cruz, bjergene og havnen, med en fantastisk solopgang over havet. Dejlig terrasse med direkte udgang fra stuen. Hvis jeg skulle sige noget, ville det være, at madrassen er ret hård for mig, men det er en smagssag. Her er meget stille i betragtning af, at vi er i centrum af byen. Spar er lige på den anden side af gaden. Alt er så nyt og smukt, og værtsparret Eva og Santi er meget imødekommende :-)"

• Bahia Blanca Point fra anmeldelser: 10

"Det var fantastisk, alt var perfekt, top værelser med en fantastisk udsigt, Personalet er det bedste, virkelig super venlige og flinke.. de får 100 stjerner"

De 30 bedste ferieudlejninger i Kanariske Øer

baseret på 1.258.219 gæsteanmeldelser af ferieudlejninger på Booking.com