2. Hotellrecensioner FRA
  3. Hotellrecensioner FRA
Canal du Midi Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• Hôtel Le Floreal Gästbetyg: 6

”Vi var två par plus en hund som var ute och reste i varsin bil. Från Spanien till Sverige. Vi ville besöka gamla Carcassonne, denna fantastiska stad med dubbel ringmur i Katarernas land. Hit borde alla historieintresserade människor åka! Vi valde att bo lite utanför staden och då var Hôtel Le Floreal i Trièbes ett gott val. Det var inte så långt från Carcassonne och förhållandevis billigt och så var även vår hund välkommen. Carcassonne var målet och vi hade tänkt att promenera dit, men med tanke på trafiken avrådde vår värd oss från det. Då tar vi taxi sa' vi och så blev det. Vår värd var vänlig, och fixade det, lätt som en plätt. Vår franska är inte så bra så vi var väldigt nöjda. Taxichauffören hade ingen speciell krog att rekommendera, för vi skulle passa på att äta också, men Cassoulet var vi tvungna att äta. Med anka, fläsk och vita bönor. Det är inte så ofta vi får chansen att äta Cassoulet, så det var ett naturligt val när vi satt på restauranten. Vi hade bestämt tid med taxichaufföfren att han skulle hämta oss och tillbaka på hotellet blev vi som vanligt sittandes på terrassen med ett glas vin och smälte dagens intryck. När mörkret föll, föll även vi med det och drog oss tillbaka till våra rum. Sängen var ljuvlig och vi somnade snart. Det är ansträngande att vara på resa. Men, men, men ........”

• Hotel Albert 1er Gästbetyg: 10

”Stort och bra rum. Bra safetybox. Mycket bra frukost. Personalen var MYCKET trevliga.”

• ”Läget är väldigt bra. Centralt och vid floden.”

• Le Grand Balcon Hotel Gästbetyg: 9

”Läget o trevlig personal”

• Hotel de Bordeaux Gästbetyg: 1

”hotellet var väldigt dåligt jag känner mig lurad eftersom bilderna var inte lika jag såg bilderna på nätet de var helt annorlunda än verkligheten .”

• The Social Hub Toulouse Gästbetyg: 7

”Bra restaurang. Hyffsat lätt att hitta parkeringsplats.”

• Hôtel Le Cousture Gästbetyg: 6

”Läget.”

• ”Frukosten, läget”

• Hôtel Montmorency & Spa Gästbetyg: 5

”Nära Carcassonne”

• Hotel Araur Gästbetyg: 8

”Mysigt hotell och rum med vacker utsikt! Rent och städat! Jättetrevlig personal som tog emot oss på ett välkomnade sätt.”

De 30 bästa hotellen i Canal du Midi