2. Hotelanmeldelser for Italien
  3. Hotelanmeldelser af ferieudlejninger i Campania
Campania Verificerede anmeldelser af ferieudlejninger fra tidligere gæster

• Casa Napoletana - Spaccanapoli Point fra anmeldelser: 8

"God beliggenhed tæt på alting. Stor lejlighed med god plads. Rigtig sød og hjælpsom vært"

• CERASELLA -vista mare- Point fra anmeldelser: 10

"Udsigten var så smuk. Beliggenheden fantastisk. Skøn lille autentisk by, så localt og charmerende."

• Villa Vesuvio Point fra anmeldelser: 10

"Fantastisk beliggenhed med udsigt til Vesuv på den ene side og Napolibugten på den anden side af huset. Vi lavede selv mad og opholdt os på den store overdækkede terrasse om morgenen og når vi kom hjem fra tur. Der var en stor grill, hvor vi grillede super gode bøffer og kylling - her sad vi og nød udsigten og drak lokal vin til langt ud på aftenen. Der er mange udflugtsmuligheder i området. Vi var på Vesuv. Det er lidt besværligt med billetter, men det lykkedes at bestille dem på nettet på en cafe med wifi nær indgangen på dagen - tag shuttlebussen fra parkeringspladsen til indgangen, du kommer til at bruge din energi på at gå det sidste stykke til toppen. Pompei var også en udflugt værd. Vi havde en smuk tur til Amalfikysten, men det er et værre trafik- og parkeringskaos, det lykkedes til sidst at få en plads på havnen til 8€ i timen. På hjemvejer mødte vi en fåreflok på vejen over bjerget. Napoli by er stor og der er mange forskellige kvarterer og meget at se. Vi parkerede på centralstationen og købte et dagskort til metro/bus for 5€."

• Nisida View Apartment by Wonderful Italy Point fra anmeldelser: 10

"Tagterrassen"

• Smile At Vesuvio Point fra anmeldelser: 8

"Fantastisk tagterrasse med udsigt til vandet og Vesuv."

• Al Poggio Antico Point fra anmeldelser: 8

"Flotte omgivelser og dejlig ro. Lejligheden var meget større end vi havde regnet med. Det eneste triste var at den lejlighed vi boede i have beton væg langs altanen så vi kunne ikke nyde udsigten fra altanen - kiggede direkte ind i en mur"

• Il Dolce Rifugio Point fra anmeldelser: 10

"Hjælpsom vært, store flotte rum, ligger stille og fredeligt og forholdsvis tæt på centrum. ligger tæt på en bade grotte"

• Sol Levante Point fra anmeldelser: 9

"Dejlig moderne lejlighed i et historisk hus. Værten, Davide, var meget venlig og hjælpsom."

• Apartments PARADISE GARDEN Holiday House Point fra anmeldelser: 9

"Super søde værter, hjælpsomme og imødekommende... virkeligt lækkert sted, fantastisk ude område, og virkelig fin lejlighed. Formidabel udsigt..."

• Il Tesoro di SanGennaro Point fra anmeldelser: 8

"Beliggenheden gav os et stort indblik i hvordan de ringere bemidlede indbyggere lever i Napoli Ikke at vi var kede af ikke kun at se turist siden"

De 30 bedste ferieudlejninger i Campania

baseret på 495.228 gæsteanmeldelser af ferieudlejninger på Booking.com