2. Hotelbeoordelingen Brunei
  3. Hotelbeoordelingen Brunei
Borneo Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• “Faciliteiten waren goed. Locatie was voor ons perfect: juist niet in de stad en lekker rustig in de natuur.”

• Horizon Hotel Beoordelingsscore: 8

“Ruime kamer, heerlijk bed en een heel mooie badkamer!”

• Mulu Marriott Resort Beoordelingsscore: 9

“Zoals overal in Maleisie supervriendelijk en behulpzaam personeel. Een prachtige luxe kamer met een lekker buitenzitje. Heerlijk zwembad bij het hotel, de locatie en het uitzicht rondom is overweldigend en adembenemend. Het ontbuit was uitgebreid en heerlijk. Er was een gratis shutlle service van het hotel naar het park. De excursies naar de grotten en ook onze eigen wandelingen waren een overgetelijke ervaring. de grotten waren wel een vande indrukwekkendste dingen die ik ooit heb gezien. We hadden de excursies via het resort geboekt. Direct bij het park boeken scheelt redelijk wat geld. daarentegen hadden we wel een prive gids en kregen we een overdadig lunchpakket mee.”

• The Marian Boutique Lodging House Beoordelingsscore: 7

“De centrale ligging en het zwembad”

• AeCOTEL Beoordelingsscore: 5

“Goede locatie, lage prijs! Communicatie erg goed, snel en vriendelijk. Geeft prettige informatie over dingen te doen in de omgeving, tips voor restaurants, marktjes etc. airco in de kamer werkt goed.”

• Impiana by Roxy Hotel Beoordelingsscore: 6

“Locatie tov ziekenhuis”

• Tampat do Aman Beoordelingsscore: 8

“Unieke locatie midden in de bossen! Howard is een super vriendelijke en behulpzame host! Hij is erg enthousiast over het gebied en wil je er graag alles over vertellen en brengt je overal naartoe.”

• Hilton Kota Kinabalu Beoordelingsscore: 10

“Prachtig hotel! Mooie, grote kamers met een moderne en smaakvolle styling. Zwembad is ruim, voldoende ligbedden. Gratis parkeren in garage. Ligging is gunstig tov restaurants, shopping en ook luchthaven is makkelijk en snel bereikbaar.”

• New World Suites Beoordelingsscore: 8

“Prijs kwaliteit verhouding perfect. goed restaurant”

• Island Backpackers Beoordelingsscore: 3

“Lieve behulpzame host”