2. Hotellrecensioner SVE
  3. Hotellrecensioner SVE
Bohuslän Verifierade recensioner av B&B och värdshus från riktiga gäster

• Sea Lodge Smögen Gästbetyg: 5

”Sängarna var bra. Det kändes rent. Läget var förstås bra också.”

• Villa Evalotta Gästbetyg: 10

”Fantastiskt bra kommunikation från boendet angående detaljer. Fräscht, fint och mysigt boende centralt beläget. Så härligt kunna sitta ute på balkongen med en vidunderlig utsikt över samhället och delar av skärgården. Jag hade bokat det minsta och billigaste rummet, men även detta hade man lagt omsorg på att få snyggt. Och vilken härlig säng.”

• KynnefjällsNatur Gästbetyg: 9

”Verkligen god frukost.”

• Lekanders Bär & Boende Gästbetyg: 9

”Gemytligt lantligt ställe, lugnt. Nära till skogen där vi tog en promenad . Frukosten var superb.”

• Smögens Gästhem Gästbetyg: 8

”Väldigt mysigt boende. Trevlig värd.”

• Kostergården Gästbetyg: 9

”Kort avstånd från Kilesandsbryggan, fin strand intill de jättefina stugorna, god service vid behov, så vacker natur för vandringar och cykelturer.”

• ”Läget intill, i praktiken över, vattnet. Bryggan, utsikten mot vattnet och öarna intill, friden, lugnet, solnedgångarna. Den fantastiska personalen!”

• ”Stilen, inredningen, läget”

• Hotell Krabban Gästbetyg: 8

”frukosten , kunde vara lite mera att erbjuda - samt att äggen tog slut !! Ena dagen inga ägg.”

• Bottna Inn Gästbetyg: 8

”Altan utanför rummet med tak. Egen toa o dusch på vårt rum.Vi kunde boka middag på kvällen som smakade himmelskt efter lunch på frystorkat under dagen. Bra utbud med hembakade frallor t frukost och goda juicer mm. Böcker o broschyrer att titta i.”

De 20 bästa B&B-boendena och värdshusen i Bohuslän

baserat på 10 645 recensioner för B&B-boenden och värdshus på Booking.com