2. Hotellrecensioner SVE
  3. Recensioner för semesterboenden i Blekinge
Blekinge Verifierade recensioner av semesterboenden från riktiga gäster

• ”Fanns inget bra”

• City HotelApartment Gästbetyg: 10

”Frukost ingick inte. Mkt modernt kök. Vi hade svårt förstå hur spishällen fungerade. Trevlig lägenhet. Rent o fint. Känns vara byggd med omtanke.”

• ”Inget.”

• ”Det var väldigt mysigt och vi uppskattade verkligen den stora trädgården som ligger avskilt och lugnt.”

• ”Välutrustat”

• Holiday home Ronneby VI Gästbetyg: 10

”Först gillade jag värdinnan. Boende var bra placerat utifrån mina göromål på orten. Det var härlig miljö och lugnt och skönt.”

• ”Bemötandet av värden var enormt fint. Vacker omgivning och trevliga boende runtomkring. Nära till stan. Riktigt mysig lägenhet med allt vad man kan behöva. Balkong & terrass som var härligt att sitta och njuta på. Servicen var fenomenal, snabbt svar och återkoppling om man undrade över något. Hit vill jag komma igen. Tack för att ni gjorde min resa Perfekt!”

• ”Bra sängar, kudde o täcke. Söt sommarstuga men många små skrymslen och vrår, både ute och inne.”

• Badstugan Gästbetyg: 10

”Det var rent och snyggt”

• ”Detta passade oss utmärkt. Vi var flera damer med ett flertal hundar. Bra område att promenera i med hundarna. Lätt att åka in till Ronneby. Hade vi haft mer tid så fans det mycket sevärt.”

De 30 bästa semesterboendena i Blekinge

baserat på 2 342 recensioner för semesterboenden på Booking.com