2. Hotellrecensioner FRA
  3. Hotellrecensioner Basse-Normandie
Basse-Normandie Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• Hotel Astrid Caen centre Gästbetyg: 9

”Rent”

• ”Centralt beläget modernt hotell. Sköna sängar men rummet var litet och trångt för två personer på semester. Dåligt med upphängning för badkläder badrock etc. Liten uppvärmd utomhuspool och ett spa bad.”

• Hotel Napoléon Gästbetyg: 10

”Bra service Bra dusch Bra frukost”

• Hotel Le XIV Gästbetyg: 8

”Bemötandet och viljan att hjälpa till.”

• ”Bra traditionell fransk frukost. Läget var bra. kort promenad in till staden. Lugnt och fridfullt.”

• Hotel La Diligence Gästbetyg: 5

”Frukosten var ok”

• ”Bra traditionell fransk frukost. Utmärkt läge om man skall besöka alla trevliga utflyktsmål utanför staden. Till staden är det långt”

• Hotel Reine Mathilde Gästbetyg: 9

”Toppenbra läge med gångavstånd till det sevärdheterna i stan och närhet till invasionssträndernas muséer. Relativt enkelt med parkering runt om hotellet. Gratis kl 19 -09. Kvällssol på restaurangterassen och riktigt bra mat. Trevlig personal. Väldigt skön säng och olika kuddar att välja på. Kaffemaskin på rummet.”

• ”Litet elegant hotell mitt i staden men med mycket begränsade ytor överallt.”

• ”Läget var fantastiskt, servicen toppen, fräscht rum! Vi hade hund med oss, tyvärr fick hunden inte vara med i restaurangen, men det gick utmärkt att beställa maten upp till rummet.”

De 30 bästa hotellen i Basse-Normandie