2. Hotelbeoordelingen Indonesië
  3. Beoordelingen B&B en herberg: Bali
Bali Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Alola inn Beoordelingsscore: 9

“Zeer lieve mensen die ons goed hielpen en een avond heerlijk voor ons gekookt hebben. Minder dan een kwartiertje lopen naar het prachtige ‘white sand beach’.”

• TAMAN EDEN COTTAGE Beoordelingsscore: 10

“De kamer was echt schitterend ingericht, veel oog voor detail qua interieur, badkamer, terras en zwembad. we zaten net buiten de drukte van Ubud en het was heel makkelijk om savonds even naar Ubud te gaan met Grab. overdag een prachtige wandeling door de rijstvelden naar Ubud. Om lekker te eten: 2 warungs op loopafstand. Ontbijt ook heel lekker en genoeg keuze. minibar op de kamer. tips om te doen: tempel Gunung kawi, tegalalang rijstvelden en zeker een bezoek aan de koffieplantage brengen. lekker afkoelen in het zwembad met prachtig uitzicht. Kortom: fantastisch.”

• Orange Balangan Bungalow Beoordelingsscore: 6

“Dichtbij strand”

• KUBU D'UME HOMESTAY Beoordelingsscore: 10

“Prachtige rustgevende omgeving bij zeer gastvrije en vriendelijke mensen. De eigenaar gaf ons bij aankomst eerst een rondleiding door de rijstvelden en de natuur en vertelde ons hier van alles over. Ook de kookkunsten en de gastvrijheid van zijn vrouw zijn voortreffelijk. Echt een rustgevende en voldane ervaring. Een aanrader dit paradijsje!”

• Swastika Guesthouse Sanur Beoordelingsscore: 10

“Heerlijk schoon en kingsize bed”

• Sal Secret Spot Beoordelingsscore: 8

“Ik verbleef in de secret seaview room. Deze had een prachtig uitzicht op zee. Het hoofdgebouw had een heerlijk zwembad met grote zitzakken. Het ontbijt s’ochtends met het allervriendelijkste personeel die klaar stond wanneer ik iets nodig had. Ook waren de winkels, sportscholen en restaurants allemaal op loopafstand.”

• Da'Kayu Bali Homestay Beoordelingsscore: 9

“De gastvrijheid en de service!!♡”

• Made Oka Homestay and Warung Beoordelingsscore: 8

“De kamers zijn basic maar alles wat je nodig heb zit erin. Het uitzicht is geweldig en het eten super lekker”

• Kembali Lagi Guest House Beoordelingsscore: 9

“Een mooie kamer in een knus guesthouse. Er was een bloemstuk neergezet vanwege onze honeynoon. Heel vriendelijk personeel. Fijn klein zwembad om nog even af te koelen aan het einde van de dag.”

• Sebatu Tulen Villa Beoordelingsscore: 8

“Super mooie locatie!! Personeel is super vriendelijk.”

De 30 beste B&B's en herbergen in: Bali

gebaseerd op 395.280 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com