2. Hotellrecensioner ESP
  3. Recensioner för semesterboenden i Balearerna
Balearerna Verifierade recensioner av semesterboenden från riktiga gäster

• Playas Ca's Saboners Gästbetyg: 8

”Frukosten ok, men skulle önska större omväxling och godare kaffe.”

• Fil Suites Gästbetyg: 9

”Fräscht o fint hotell/rum. Sköna sängar o kuddar. Superbra läge.”

• ”Allt var toppen! Frukosten o middagsbuffen var magiska. Massor med gott o det fylldes på hela tiden. Personalen var supertrevlig. Rummet var rent o fint med härlig utsikt. Som sagt allt var perfekt.”

• ”Började bra med buss direkt från flygplatsen till palmanova ,hållplatsen var precis utanför hotellet. Sparbutik på ena sidan , bra restaurang på andra sidan. Beachen svärs över gatan . Allt var bra .”

• Villa Can Morro Gästbetyg: 3

”Fint område”

• ”Perfekt läge, området fantastiskt. Smidigt vid in och utcheckning. Snabba svar vid frågor. Trevligt boende👌”

• ”Mycket bra. Fanns mycket att välja på.”

• ”Åkte dit i maj 2024 och vi gillade hotellet väldigt mycket. * Bra mat i poolrestaurang * Väldigt trevlig och hjälpsam personal * 2min promenad till superfin och lugn strand * Smidigt att kunna laga enklare måltider på rummet * Bekväma sängar, alla sov väldigt bra * Barnaktiviteter på dagen var väldigt bra, ansiktsmålning, måla, vattenpolo mm. De som höll i det var superfina unga personer som visade uppskattning till barnen på ett fint sätt”

• Apartamentos Llevant Gästbetyg: 8

”Vi kan inte göra annat än att hålla med alla recensenter som skriver positivt om Apartementos Llevant. Vi ger ett högt betyg till anläggningen, lokaliseringen i Porte Pollenca och naturligtvis till värdarna Sonia och Sebastian. Åter tycker vi att det är trevligt och skönt att klara sig själv och semestra i lägenhet. Vi gillar också att ta del av det serviceutbud som finns i området omkring Llevant. Porte Polenca är en mycket trevlig ort, så vi kommer gärna tillbaka hit om det finns plats på Apartementos Llevant. Skickat från min iPhone”

• Apartamentos Casa María Gästbetyg: 8

”Bra stödning, rent och fräscht. Nära till hamnen och mäjligt bad. Enkel parkeing. Stor lägenhet, ok för 4st i ett stilla område.”

De 30 bästa semesterboendena i Balearerna

baserat på 498 054 recensioner för semesterboenden på Booking.com