2. anmeldelser av hoteller i Ungarn
  3. anmeldelser av hoteller i Ungarn
Balatonsjøen Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• Sirius Hotel****Superior Omtalescore: 8

«Nytt og fint hotell med delikat innredning.»

• Danubius Hotel Annabella Omtalescore: 9

«Kjempegod beliggenhet, fin og nydelig privat hotelstrand inkludert, deilig mat halvpensjon inkludert i prisen. Veldig fint hotel bassen. Selve prisen var veldig bra! Mye verdi for pengene.»

• «Frokosten var super bra, og vertinnen tok godt vare på oss. Både når vi kom, når vi trengte hjelp med taxi samt finne restaurant. Fant også frem vin til oss. Utrolig fin og hyggelig opplevelse.»

• Colors Holiday Hotel Omtalescore: 7

«Store og lyse rom, kjempefin balkong, kjøleskap på rommet, romslig og praktisk bad. Stille og koselig område. Fint lite basseng med hage rundt. Parkering inne på hotellets område var et stort pluss. Fine solforhold. Veldig behagelige senger!»

• «Hyggelig vertskap. Stille og fint område.»

• Hotel La Riva Omtalescore: 8

«Nærheten til sjøen, rolig om vinteren, lift,»

• Platán Omtalescore: 8

«stort rom, rent, veldig hyggelig personalet, midt i bargata»

• «Hjelpsomt personal Sentral beliggenhet Fikk raskt nytt rom pga allergi»

• Hotel Kentaur Omtalescore: 10

«Rent og ryddig og et svært serviceinnstilt personale.»

• LUA Resort - Adults only Omtalescore: 9

«Vi ankom Lua Resort mandag 28/8 og ble møtt av en hyggelig ansatt som tok i mot oss ved bilen for å hjelpe med bagasjen. Vi fikk sjekket inn og ble vist til rommet. Rommet var veldig fint. Rent, stort og fin utsikt over Balatonsjøen. Middagene og frokosten var utmerket. Spaet var fint, men kunne med fordel vært litt varmere i bassenget og i boblebadet. Siden vi var heldig med været var vi for det meste på den private badeplassen til hotellet. Vi hadde egentlig bare booket oss inn til torsdag 28/8, men siden vi trivdes så godt ble vi to dager ekstra på hotellet. Fantastisk service og fint hotell. Vi kommer gjerne tilbake.»

De 30 beste hotellene i Balatonsjøen

basert på 111 040 hotellomtaler på Booking.com