2. Hotelanmeldelser for Tyskland
  3. Hotelanmeldelser for Baden-Württemberg
Baden-Württemberg Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Seligweiler Hotel & Restaurant Point fra anmeldelser: 10

"Roligt og køligt. God service og god mad."

• Hotel Astoria am Urachplatz Point fra anmeldelser: 8

"Hotellet placeret i et rolig område, mit værelse har altan, og det var dejligt at kunne sidde ned efter aftensmaden. I gårdhaven var da mange farverige blomster og stenstaturer, som oser af hygge og afslapning. Kan godt lide stemningen på hotellet."

• Astralis Hotel Domizil Point fra anmeldelser: 5

"Meget god morgenmad. Søde unge mennesker i receptionen, der gjorde, hvad de kunne for at rette op på, at vi fik et forkert værelse."

• Mercure Hotel Panorama Freiburg Point fra anmeldelser: 10

"Meget smuk beliggenhed med udsigt over Freiburg og i udkanten af skoven. Smuk gåtur til byen. Lækker pool."

• Hotel-Restaurant Adler Point fra anmeldelser: 10

"Fremragende"

• Leonardo Hotel Heidelberg City Center Point fra anmeldelser: 8

"Morgenmaden var fin og varieret. Hotellet ligger i rimelig gå-afstand til det meste i Heidelberg. Vi blev kun mødt med venlig imødekommenhed. Sengene er rigtig gode. Man kan fint sove med åbne vinduer ud mod gården, som er stille."

• Hotel Neuenburger Hof Point fra anmeldelser: 7

"Døren til køkkenet stod åben, så hele det lille hotel stank af mados. Også værelserne fik sin omgang mados"

• Kaiserhof Point fra anmeldelser: 10

"Lokation. Personalets venlighed."

• Radisson Blu Hotel Karlsruhe Point fra anmeldelser: 8

"Dejlig værelse og lækker seng"

• B&B Hotel Stuttgart-Neckarhafen Point fra anmeldelser: 9

"Dejligt værelse, pæn størrelse. Lækkert badeværelse..god, stor brusekabine. Morgenmaden er dejlig. Hele konceptet er godt Vi kommer gerne igen."

De 30 bedste hoteller i Baden-Württemberg

baseret på 2.173.377 hotelanmeldelser på Booking.com