2. Hotelbeoordelingen Portugal
  3. Hotelbeoordelingen: Azoren
Azoren Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hotel do Mar Beoordelingsscore: 8

“Een kamer met zeezicht is zeker aan te raden. Mooi uitzicht met terras. Het ontbijt was vrij uitgebreid en verzorgd. Goede bedden, kamer in orde, maar vrij onpersoonlijk. (Geen charme) Locatie is prima, parkeren geen probleem.”

• Vinha da Areia Beach Hotel Beoordelingsscore: 7

“Locatie prachtig en fantastisch uitzicht vanaf balkon, fijn zwembad”

• Hotel Casa Hintze Ribeiro Beoordelingsscore: 8

“De locatie is fijn middenin het centrum. De kamer is prima,tikje verouderd maar niet hinderlijk en netjes.Simpel maar prima ontbijt en vriendelijk personeel.”

• Pink House Azores Beoordelingsscore: 10

“Elke morgen gevulde basket aan onze deur met vers fruit, krokante broodjes, lekkere kaas, muesli, fruitsap, yoghurt,....perfect!”

• Hotel Insular Beoordelingsscore: 10

“Klein, gezellig familiehotel met zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel. Op enkele minuten van centrum van de stad. We mochten de bagage daar laten tot onze avondvlucht vertrok. Goed Engels van Nélia, wel bedankt voor alles. Ruime kamer.”

• Azul Singular Beoordelingsscore: 10

“Super speciale ervaring om in een yurt te slapen. De locatie is prachtig, net alsof je ergens alleen in een jungle bent. Eigen voorzieningen als keuken en badruimte. Zeer netjes en ruim”

• Hotel Ponta Delgada Beoordelingsscore: 10

“Geweldig personeel, we hadden een huurauto opgehaald, en bijna bij het hotel hadden we een platte band. We kwamen aan bij het hotel en zij belde meteen naar de autoverhuurkantoor, aangezien we geen portugees spraken. Groot buffet ontbijt, er was van alles wat je kon pakken. Locatie: Hotel ligt op een paar minuten van het centrum/haven.”

• Ilha Hostel & Suites Beoordelingsscore: 10

“Vooral de mooie accommodatie en absoluut het supervriendelijke personeel is wat ons het meest is bevallen. dit is al weer onze 3de boeking bij het Ilha hostel geweest, en zeker niet de laatste keer.”

• Retiro Atlântico Beoordelingsscore: 8

“De rust en de stilte om je heen en het uitzicht op Pico waren erg mooi. Het ontbijt was lekker en werd vers klaar gemaakt.”

• Hotel Comodoro Beoordelingsscore: 8

“Prima ontbijt, veel beschikbaar!”

De 30 beste hotels in: Azoren