Attica & Saronische Eilanden Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Gallery Suites & Residences Beoordelingsscore: 8

“De entree zag er meteen heel fris en ruim uit. Vriendelijke ontvangst, de reservering werd snel gevonden. De kamer was mooi, ruim genoeg, fris, brede bedden. Heerlijke douches. Het hotel is vlakbij de haven van Pireaus. Overal zitten bakkerijen en cafeetjes waar je wat kan gebruiken.”

• Arcade Hotel Athens Beoordelingsscore: 9

“Hotel ligt op een goede locatie, alles is op wandelafstand. Ontbijt was goed. Mooie attentie voor de verjaardag van mijn vrouw.”

• Lotus Inn Beoordelingsscore: 9

“Perfect gelegen in het oude centrum. Heel behulpzaam en vriendelijk personeel. Ook de kamer was zeer ruim, goed verzorgd en had een fijne sfeer. Airco werkte fijn.”

• Electra Metropolis Beoordelingsscore: 9

“De subliem centrale ligging, het uitzicht en de goede service”

• Yianna Hotel Beoordelingsscore: 10

“het ontbijt was super. Zeer vriendelijke gastvrouwen. goede service en goede ligging”

• Dunlin Hotel Beoordelingsscore: 8

“Kamer was erg ruim, maar was logisch want 3p kamer met zijn 2en. En verder heel netjes. De buurt is een beetje shabby maar niet onveilig oid. Fijn dat het zo dichtbij een metrostation is.”

• Hotel Fresh Beoordelingsscore: 8

“Het receptie personeel was ontzettend aardig en behulpzaam. Ze hebben een parkeergarage en lopen netjes met je mee om alles uit te leggen. Goede service. Super leuke locatie. Dichtbij alles. Heerlijk dakterras met uitzicht Acrolopolis en fijn zwembad en leuke hoekjes om te zitten. Het was geen probleem om 1.00 uur 's nachts nog wat voor ons te eten te maken omdat we laat aankwamen van onze vlucht. De look & feel van dit hotel zijn echt goed. Lekkere bedden!”

• Regal Hotel Mitropoleos Beoordelingsscore: 8

“De locatie is fantastisch. De meeste hoogtepunten zijn lopen bereikbaar. Gezellige buurt met heel veel terrassen. Geweldig uitzicht op de Akropolis vanuit de kamer.”

• Argo Hotel Piraeus Beoordelingsscore: 8

“Perfecte ligging, dichtbij de haven. Op 100 m afstand een geweldige Taverne.Open tot laat!”

• Poseidon Athens Hotel Beoordelingsscore: 8

“Mooie kamer met mooi uitzicht. Strand gemakkelijk bereikbaar.”

De 30 beste hotels in: Attica & Saronische Eilanden