2. Hotelanmeldelser for Spanien
  3. Anmeldelser af B&Bs og kroer i Andalusien
Andalusien Verificerede anmeldelser af B&Bs og kroer fra tidligere gæster

• El Viajero en Sevilla Point fra anmeldelser: 9

"Beliggenheden bliver ikke bedre. Du kan gå til størstedelen af seværdighederne på ca. 10 minutter. Selvom du bor centralt, er du dog udenfor det allermest turistede område med barer og natteliv. Værelset var enkelt, pænt og rent; og det var ikke noget problem at dele badeværelse med gæsterne på de to andre værelser på etagen (jeg mødte aldrig nogen af de andre)."

• Finca Las Campanas II Point fra anmeldelser: 10

"Mike og Michelle var meget søde og hjælpsomme. Dejlig roligt sted, med fantastisk udsigt Kan varmt anbefales"

• Pension Terminal Point fra anmeldelser: 8

"Pænt, rent og centralt"

• Casa Aljibe de Santa Ana Point fra anmeldelser: 3

"Beliggenheden"

• Hospedium Hostal Ben Nassar Point fra anmeldelser: 8

"Billigt og rent, super til prisen"

• Hostal la Fuente Point fra anmeldelser: 8

"Beliggenhed"

• Cortijo El Pino Retreat Point fra anmeldelser: 10

"Maria var meget hjælpsom og opfyldte vores ønsker. Skønt sted, kan varmt anbefales"

• Dudi's Peppers Point fra anmeldelser: 10

"Smuk have. Venlig og hjælpsom værter. Lidt specielt og sjovt at oplever flyvemaskiner glider lige over hoved, men generer ikke."

• "Vi havde først kun bestilt en nat her, men endte med 3. Super flink udlejer. Stille kvarter og kun 600 meter til indkøb."

• Hospederia Baños Arabes De Cordoba Point fra anmeldelser: 8

"Hotellet ligger helt perfekt i en blind gyde midt i cordoba. Personalet er søde og hjælpsomme. Jeg fik en scrubmassage på ankomstdagen, dejlig afslappende efter en lang rejsedag. Der er mulighed for at lave the på gangen og man kan trække god kaffe og lidt chokolade i en automat. Der er en lille, fælles tagterrasse hvor vi nød kaffen. Værelserne er fine, lidt spartansk indrettet , med gode senge. badeværelset lille, men fungere fint. Hotellet ligger roligt, i et smukt område med dejlige restauranter og tavernaer meget, meget tæt på."

De 30 bedste B&Bs og kroer i Andalusien

baseret på 773.943 gæsteanmeldelser af B&Bs og kroer på Booking.com