3. Hotelbeoordelingen: Elzas
Elzas Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• “Locatie bij het centrum. Receptie zeer vriendelijk en behulpzaam. Parkje aan het water om de hond uit te laten.”

• Hôtel Restaurant Le Moschenross Beoordelingsscore: 9

“Het ontbijt was geweldig. Vers stokbrood en croissants, heerlijke kaas, eieren, vers fruit. Wij waren zeer verrast. Bedden goed, douche met een heerlijke straal.”

• Brit Hotel Mulhouse Centre Beoordelingsscore: 10

“Receptioniste geweldig.”

• Le Kléber Hôtel Beoordelingsscore: 7

“De locatie en de klantgerichtheid van het personeel”

• B&B HOTEL Sélestat Centre-Alsace Beoordelingsscore: 8

“Heel veel ruimte voor een kleine prijs”

• Berti Hotel - Mulhouse Centre Gare Beoordelingsscore: 9

“Zeer uitgebreid ontbijtbuffet met kwaliteitsvolle producten. Heel vriendelijk personeel en warme ontvangst. Ook positief dat ons hondje ook welkom was. Mooie en nette kamers, en een charmant en klassevol gebouw. Ook enkele ruimtes waar je rustig iets kan lezen of op de computer werken.”

• La Maison Hôtel Mulhouse Centre Beoordelingsscore: 5

“Locatie in de stad Parkeren onder hotel”

• La Cour du Bailli Suites & Spa Beoordelingsscore: 8

“Ruim hotel met heerlijke badkamer in een oase van rust. Goed ontbijt, veel ruimte en vriendelijk personeel. Prachtige locatie, gratis parkeren in de buurt.”

• Hotel Les Haras Beoordelingsscore: 10

“Prachtige accomodatie op een perfecte locatie. Het personeel is zeer gastvrij. Vooraf had ik een parkeerplek gereserveerd. Dus zodra ik arriveerde stond er al iemand te wachten om mijn auto te parkeren. De volgende ochtend stond deze weer keurig voor de deur geparkeerd zonder dat ik daar om hoefde te vragen. De ochtend van mijn vertrek besloot ik een stukje te gaan hardlopen door de stad. Terwijl ik na de terugkomst voor de ingang wat rekoefeningen deed, kwam een personeelslid uit eigen initiatief met een flesje water aanlopen. Dat noem ik hospitality!”

• “Restaurant en het personeel”

De 30 beste hotels in: Elzas