2. Opinions d'hotels de Japó
  3. Opinions d'hotels de Aichi
Aichi Opinions d'hotels autèntiques de clients reals

• "Tot molt bé. Molt a prop de l'estació"

• "Els llits, súper còmodes i grans. La mida de l'habitació. L'amabilitat i la flexibilitat de l'establiment. La situació."

• HOTEL O2 -Adult Only- Puntuació: 8

"Ben situat per fer una nit ràpida a Nagoya, arribàvem amb cotxe i l'endemà anavem al a Ghibli park, evitant el tràfic de més al centre. És un hotel dissenyat per parelles i per hores/ nits, però no ens vam sentir fora de lloc en cap moment. Ben atesos i tot correcte. Et porteen l'esmorzar ( a escollir entre vàries opcions) a l'habitació a l'hora que acordis en el check in, te'l deixen al'entrada de l'habitació, que està separada amb una porta del dormitori. Abundant i bo. Habitació enorme."

• "Onsen senzill però bonic"

• "hi ha un transfer gratuït entre l’hotel i l’estació de Nagoya. Bé per una nit (i només anar-hi a dormir)."

• "Fantàstic hotel amb una relació qualitat-preu excel·lent. Habitació còmoda, neta, moderna, amb una il·luminació súper cuidada i un bany molt maco que no vam fer servir doncs el bany públic de l'últim pis és genial. Personal atent, buffet d'esmorzar molt complet."

• "Perfecte! Relaciò qüalitat preu perfecte! Bona ubicaciò. Molt aprop de l'estaciò. Molt bona atenciò i bon esmorsar."

• Route Inn Grantia Komaki Puntuació: 9

"L'amplitud de l'habitació, extremadament gran pel que és habotual al Japó. Els llits grans i còmodes."

• "Tot molt correcte"

• "Habitació amplia i agradable."

Els 30 millors hotels de Aichi