2. Hotelbeoordelingen Portugal

#13 van de 49 hotels in Lagos

• Beoordeeld op: 29 mei 2024

Super!
    • Classic Kamer met 1 of 2 Bedden

Prettig, zeer vriendelijk personeel, prachtige kamer, erg goed en zeer uitgebreid ontbijtbuffet, keuze uit drie restaurants met kwalitatief erg goed eten. Kortom: top en boven verwachting!

• Beoordeeld op: 6 mei 2024

Prachtig resort
    • Classic Kamer met 1 of 2 Bedden

De matrassen van de bedden zijn hard

Het is een prachtig hotel met mooie kamers en veel eetmogelijkheden.

• Beoordeeld op: 24 april 2024

outstanding

ongelofelijke klasse hotel

de zwembaden waren top, wellness was top

• Beoordeeld op: 11 maart 2024

• Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Zwembad

niets

Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Uitstekend ontbijt. Zwembad uitstekend. Fitness ruimte prima met goede kwaliteit apparaten

• Beoordeeld op: 21 januari 2024

niks

alles prima aardig personeel en een appartementje waar je wel in wil wonen

• Beoordeeld op: 25 december 2023

Genoten van de luxe en het comfort!
    • Classic Kamer met 1 of 2 Bedden

Prachtig gelegen aan de kust. Veel faciliteiten: gym, verwarmd zwembad, goed restaurant.

• Beoordeeld op: 11 november 2023

• Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op het Resort

In het appartement is de douche geplaatst in het bubbelbad. We maken dit wel vaker mee, en vinden dit meestal geen probleem. In dit bad is het echter ontzettend onhandig aangelegd en voor mensen die slecht ter been zijn mijns inziens zelfs gevaarlijk. Ik zou het resort adviseren het bad te verwijderen en er een inloopdouche van maken. Ook had ik als golfer de pech dat de aanwezige golf voorzieningen gesloten waren ivm aanpassingswerkzaamheden. Verder alles helemaal perfect.

Mooi ruim opgezet resort met veel fraaie faciliteiten. Het appartement waar we verbleven was ruim, mooi ingericht, had een uitstekend bed, en was voorzien van alles wat je nodig hebt voor een comfortabel verblijf. Het restaurant de Gastrobar is ons ook goed bevallen en ook al hebben we er geen gebruik van kunnen maken zag het Restaurant Senses er erg goed uit. Verder is de omgeving aan de kust met alle rotspartijen prachtig en kun je heerlijk wandelen. Wij komen hier graag nog eens terug.

• Beoordeeld op: 11 november 2023

• Classic Kamer met 1 of 2 Bedden

Grote kamer, zeer uitgebreid ontbijtbuffet

• Beoordeeld op: 5 augustus 2023

• Classic Kamer met 1 of 2 Bedden

Het is een zeker een half uur lopen naar Lagos.

Super mooie accommodatie in lekker tot rust te komen. Ontbijt was goed en gevarieerd. Fine dining in restaurant senses is echt een aanrader. Ivm meerdere zwembaden was er altijd plek bij het zwembad. Ondanks dat het een groot resort is, voelde het niet massaal.

• Beoordeeld op: 1 augustus 2023

Fantastisch verblijf met super service en faciliteiten
    • Standaard Eenpersoonskamer

Sommige prijzen van de f&b waren wat aan de hoge kant maar je zit natuurlijk ook in een vijf sterren accommodatie. Ligt iets verder van het centrum.

Fantastisch resort met veel faciliteiten allemaal inclusief bij een verblijf. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn ruim opgezet en ook met een groot balkon of terras en een grote badkamer. Mooie locatie aan de kliffen.

• Beoordeeld op: 8 juni 2023

Voortreffelijk hotel, waar we zeker nog naar terug gaan.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Zwembad

Restaurant Senses was in de 2 dagen dat wij er waren niet geopend.

Uitstekend luxe hotel met goed onderhouden tuin, prachtige kamer aan het zwembad. Heerlijke bedden. Alles zeer verzorgd. Heerlijk diner in de Gastro Pub (de allerlekkkerste Cataplana ooit!)

• Beoordeeld op: 5 juni 2023

Prachtig verzorgd resort met top personeel
    • Appartement met 2 Slaapkamers en Uitzicht op het Zwembad

Er wordt aan meerdere kanten van het hotel gebouwd op het moment. Bij het hoofd zwembad hadden wij er geen last van maar in ons appartement en dus ook op het balkon was er geluidsoverlast van ochtend tot avond. Rustig lezen of aperitieven was daardoor niet echt mogelijk. Daar moet je dus wel rekening mee houden als je boekt en je bent daar gevoelig voor. Ik had er van tevoren naar geïnformeerd en mij werd verzekerd dat ik het niet zou horen maar dat was dus niet waar. Ik vermoed dat de appartementen er meer last van hebben dan de hotelkamers. De rest van ons verblijf was zó fijn, dat ik dit ongemak maar voor lief erbij heb genomen.

Mooi en ruim opgezet complex met prachtig onderhouden tuin. Zwembaden in het voorseizoen wat fris maar erg mooi aangelegd en voldoende ligstoelen. Geen luide muziek maar rust rond het zwembad. Personeel was allemaal even vriendelijk. Compleet appartement met goede airco en verduisterende luiken. Diverse eetgelegenheden met lekkere gerechten en zeker voldoende grote porties. Vanaf het hotel mooie wandelpaden langs de rotsen. Zand strand ongeveer 10 minuten lopen met 2 eetgelegenheden. Naar het stadje hebben wij een taxi genomen.

• Beoordeeld op: 30 april 2023

Heerlijk resort met alle faciliteiten op een top locatie.
    • Classic Kamer met 1 of 2 Bedden

Weinig! Wellicht de wifi. Op verschillende plekken (wat verder weg van het hoofdgebouw) weinig tot geen bereik. Showcooking tijdens ontbijt was zeer goed verzorgd en lekker, maar duurt wel lang.

Ruime, schone kamers met prettige fauteuils (zitje) en voldoende faciliteiten. Balkon met mooi uitzicht op de tuin. Uitgebreid ontbijt in een mooie entourage, zowel binnen als buiten. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 16 april 2023

• Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op het Resort

Douchen in het bad. Instappen lastig door hoge instap met grote kans op uitglijden. Ook geen houvast (handgreep) aanwezig.

Prima bedden. Hard genoeg. Geen rugklachten.

• Beoordeeld op: 11 november 2022

• Standaard Eenpersoonskamer

Kamers zijn super verzorgd en modern . Personeel is super vriendelijk. Al mijn verwachtingen overtroffen.

• Beoordeeld op: 5 november 2022

Heerlijk hotel op meest bijzondere locatie
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op het Resort

Personeel bij spa was matig vriendelijk op 3 losse momenten. Spa stelt erg weinig voor: 1 sauna en 1 stoomruimte, die weinig stoom gaf. Fijn is wel dat je het een half uur voor jou/jullie alleen hebt (reserveren).

Heerlijk uitgebreid ontbijt, tegen prima prijs. Prachtige locatie, bij de Ponta da Piedade (bizar mooi!). 2 ruime, schone zwembaden, veel ligstoelen, mooi grasveld. Daarnaast nog zwembadje en bubbelbad bij de Spa Prima sportschool, genoeg apparaten, personal training mogelijk. Loopafstand naar Lagos (2.4 km, maar veilige route). Ruim appartement met groot bed, zelfs wasmachine.

• Beoordeeld op: 10 augustus 2022

• Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op het Resort

De opzet van het resort. Erg goed personeel. Een fijne sportschool en lekker eten in het restaurant.

• Beoordeeld op: 3 juli 2022

heerlijk verblijf

wolken

locatie

• Beoordeeld op: 24 juni 2022

Heerlijk luxe
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op het Resort

Wij vonden het eten in buffet vorm niet lekker a EUR 42 per persoon. Het restaurant met een begin menu a EUR 69 erg duur en alleen voor volwassenen. Maar hadden er ook geen vertrouwen meer in. Gelukkig met een taxi voor een paar euro kun je in Lagos beter uit eten. Maar wel jammer want we hadden t luxer gevonden om in t hotel te eten, vooral als je met kinderen bent .

Het appartement was erg luxe en rustig gelegen aan de golfbaan. Ook prachtige zwembaden en geweldige service. Half uur om naar Lagos te lopen en kwartier langer via een prachtige route.

• Beoordeeld op: 5 juni 2022

Lovely!
    • Classic Kamer met 1 of 2 Bedden

broodjes bij het ontbijt waren soms wat hard, en jammer dat er geen plaats meer was om nog een massage te boeken

Rust, lief personeel, mooie kamer, prachtig uitzicht, mooie wandelpaden

• Beoordeeld op: 3 mei 2022

een heerlijke vakantiebeleving met alles erop en eraan
    • Suite met Uitzicht op Zee

decligging en de atmosfeer zijn fantastisch

• Beoordeeld op: 14 april 2022

relaxed
    • Appartement met 2 slaapkamers

koude pannenkoek bij het ontbijt geen logische toegang tot zwembad

zwembaden veel sporten

• Beoordeeld op: 23 maart 2022

Top locatie
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op het Resort

..........Uhhhh, nou misschien persoonlijk...... Maar de afstandsbediening vd TV schoonmaken. Nu was ie echt vies en klevvie.........voelde niet schoon of hygiënisch. De prijs kwaliteit verhouding van het Restaurant ( ervaring met de gastrobar) is niet in verhouding. Te duur voor wat je krijgt.

Wat een waanzinnig uitzicht en super lieve vriendelijke mensen !!!

Verbleven in maart 2022

• Beoordeeld op: 7 januari 2022

fantastische plek
    • Classic Kamer met 1 of 2 Bedden

prijs was nu gunstig, in de zomer betaal je ruim het dubbele, dat vind ik dan weer erg veel.

de locatie was fantastisch, vanuit het hotel wandel je in 20 minuten naar Ponte da Piedade. Het ontbijt was het meest uitgebreide dat ik ooit heb gezien. Kamer was enorm groot met ook nog een enorm bed en een heel groot balkon.

Verbleven in januari 2022