2. Hotelbeoordelingen Portugal

Gebaseerd op 34 beoordelingen over deze B&B

• Beoordeeld op: 24 mei 2024

100% tot rust komen
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op Zee

De gastvrijheid van Luc en Monique, de rustige ligging met prachtig uitzicht, de heerlijke ontbijtjes

• Beoordeeld op: 13 mei 2024

Zalige vakantie in een fantastische B&B
    • Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op Zee

eigenlijk niets, we hadden de perfecte vakantie :-)

Wat een geweldige B&B! Zeer sympathieke gastheer en -vrouw die actief luisteren en je van mooie tips op maat voorzien. Een zeer lekker en gevarieerd 3 gangen ontbijt met prachtig uitzicht, heerlijke kamer met een zeer comfortabel bed, nespresso toestel, terras met mooi uitzicht en alle comfort die je nodig hebt. Wij hebben ook enkele keren gebruik gemaakt van het avondeten samen met de eigenaars en enkele andere gasten wat ook zeer lekker en gezellig was.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2023

Alles wat je verwacht van een B & B plus een extra "Passie voor Portugal"-touch
    • Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op de Bergen

De algemene rustige sfeer met een steeds afwisselend ontbijt. De mogelijkheid om 3 maal per week te kunnen genieten van een lekker avondmaal (bij ondergaande zon ...) Zeer aangename uitbaters met steeds oog en oor voor details

• Beoordeeld op: 8 oktober 2023

• Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op het Zwembad

Zeer hartelijk ontvangen door Luc en Monique, met een drankje, gevolgd door een kleine rondleiding. Wat een uitzicht! Het ontbijt was steeds super. Geen buffet hier, maar een 3-gangen ontbijt geserveerd aan tafel. We hebben op 6 dagen geen 2 keer hetzelfde voorgeschoteld gekregen. 3 keer per week wordt er ook ‘s avonds een table d’hôte aangeboden: zeker een aanrader, de kookkunsten van Luc zijn namelijk voortreffelijk. Wat kan een mens nog meer wensen. We hebben echt van ons verblijf hier genoten. Dit is absoluut een aanrader! Dank jullie, om ons zo te verwennen!

• Beoordeeld op: 2 oktober 2023

Toplocatie en geweldige culinaire verwennerij.
    • Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op het Zwembad

Prachtige locatie. Schitterend ontbijt. Perfect om de Algarve te ontdekken.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2023

3-gangen ontbijt

• Beoordeeld op: 20 juni 2023

Een fantastisch adres!
    • Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op de Bergen

Eigenlijk viel er niets tegen alleen had onze kamer geen terras.

We werden hartelijk ontvangen door Monique en Luc. Elke morgen serveerde Luc een super lekker ontbijt. De info over mogelijke uitstappen was ook zeer waardevol. Het zeer smaakvolle ingerichte huis was zeker een meerwaarde. Ook in de tuin met zwembad was het zalig om te vertoeven. Hij gaf ons de passie voor Portugal mee!

• Beoordeeld op: 24 mei 2023

Fantastische ervaring !
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op Zee

Fantastisch ontbijt ! Lieve, rustige, vriendelijke mensen !

• Beoordeeld op: 21 mei 2023

Prachtig.
    • Tweepersoonskamer met Balkon en Uitzicht op Zee

Het zeer lekkere en verrassende inventieve ontbijt en avondmaal bereid door de host Luc & Monique.

• Beoordeeld op: 19 september 2022

Fantastisch!!! Echt een absolute topper!

NVT

De ambiance, de gastvrijheid. Heerlijk!!

• Beoordeeld op: 18 september 2022

TOP en nog eens TOP

Helemaal niets.

Het heerlijke 3 gangen ontbijt wat Luc iedere dag klaarmaakte en de verse sapjes. En ook de dinners wat Luc 3 X in de week voor schoteld Alles was TOP. Het was onze eerste B&B. Maar wij denken dat niemand hen kan over treffen.

• Beoordeeld op: 5 september 2022

hidden gem in de Algarve

nvt

we hebben een superfijne tijd gehad! echt genoten van de rust en prachtige uitzicht. even helemaal niks hoeven doen en laten verwennen door de 3-gangen ontbijtjes en diner van Luc. binnen no-time waren we met de auto in leuke stadjes aan de kust. de restauranttips van Luc waren ook top.

• Beoordeeld op: 24 augustus 2022

fantastische plek om te onthaasten, relaxen en goede uitvalsbasis om de Algarve te ontdekken
    • Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op de Bergen

Top hosts! Rust, ruimte, ligging, zwembad, tuin, ontbijt

• Beoordeeld op: 5 augustus 2022

Top B&B op een leuke ligging
    • Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op het Zwembad

We zaten in de kamer aan het zwembad, waar er geen airco was, we wisten dat wel, maar we hebben dat toch gemist, vooral omdat het heel warm was. Buiten het seizoen zal dat zeker geen probleem zijn.

Super B&B op een leuke lokatie met mooi uitzicht. Een 3-gangen ontbijt, met bediening, geen buffet. 3x per week kan je daar s'avonds eten tegen een kleine prijs. Zeker doen want het is heel lekker. Je hebt hier zeker een auto nodig want de B&B ligt in de bergen. Perfecte uitvalbasis om de oost-Algarve te leren kennen.

• Beoordeeld op: 29 juli 2022

Top B&B met gastronomische magie.
    • Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op Zee

Eerlijk viel ons niks echt tegen. Het viel ons tegen dat we na 10 dagen weer naar huis moesten 😉

Het 3 gangen ontbijt en de kookkunsten van chef Luc. De gemoedelijke babbel van Monique en de streekinfo van Luc. Het huis is ruim en erg mooi ingericht. Fenomenaal zicht op de kustlijn. De sfeer die er hangt voelt als thuiskomen. Ik kan hier blijven opsommen in superlatieven maar wie meer wil moet er zelf maar eens naartoe. Voor ons was dit een toplocatie voor een topvakantie. .

• Beoordeeld op: 17 juli 2022

• Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op het Zwembad

Wij hebben enorm genoten in deze prachtige B&B. Ontzettend knap en diep respect als je binnen 1 jaar na opening dit niveau aan gasten kunt bieden, de passie spat er vanaf. Van een enorm hartelijk welkom waarin je je direct enorm welkom/thuis voelt, tot een heerlijk en verrassend 3 gangen / 5 sterren ontbijt en dito table d’hotes menu. Wij hopen hier in de toekomst terug te keren als er tegen die tijd nog wel kamers beschikbaar zijn want als deze parel onder een breed publiek bekend wordt zit deze B&B alle dagen vol

• Beoordeeld op: 15 juli 2022

Heerlijk paradijs met fijne mensen
    • Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op de Bergen

Het was wat verder rijden vanaf de B&B naar andere plekken dan aanvankelijk gedacht maar het prachtige uitzicht maakte dat weer helemaal goed.

De fijne hosts Luc en Monique! En natuurlijk het heerlijke ontbijt van Luc, elke ochtend een vers gemaakt drie gangen ontbijt!

• Beoordeeld op: 11 juli 2022

100% genieten
    • Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op Zee

Wij hebben ongelooflijk genoten van onze 3 dagen bij Casa do Cerro. Luc en Monique zijn echte levensgenieters die hun passie maar al te graag delen met hun gasten. Ze maken elke dag een vers, gezond en overheerlijk ontbijt en zorgen ervoor dat je niets tekort komt tijdens je verblijf. Je wordt er zo in de watten gelegd dat ik dit paradijsje aan iedereen kan aanraden!

• Beoordeeld op: 6 juli 2022

Fantastisch!
    • Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op het Zwembad

We werden door Luc en Monique hartelijk verwelkomd en voelden ons direct 'thuis'. Ons verblijf was optimaal: ruime, schone kamer, heerlijk zwembad, meerdere "chill" plekken, *keer op keer* een fantastisch ontbijt en tips over de omgeving. De rust was ook echt heerlijk! Dit alles heeft ervoor gezorgd dat dit ons beste verblijf in Portugal was en als we weer eens in Portugal zijn, komen we hier zeker terug!

• Beoordeeld op: 1 juli 2022

Prachtige B&B met geweldige hosts
    • Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op het Zwembad

Dit is met recht de mooiste en beste B&B die ik en mijn vrouw ooit hebben gehad. Ik moet me inhouden om niet te enthousiast over te komen omdat we van plan zijn om hier nog eens terug te komen en dan moet niet alles volgeboekt zijn. Wat Monique en Luc hier voor hun gasten te bieden hebben is geweldig. Niet alleen het huis en de tuin is prachtig maar de gastvrouw en gastheer zullen er alles aan doen om het je naar je zin te maken. De goede tips van Luc hebben we opgevolgd en waren allemaal geweldig, de hartelijke ontvangst met een drankje en praatje geeft je meteen een fijn gevoel, de oplettendheid voor hun gasten dat het ze maar aan niets ontbreekt en de gezellige avonden waarop Luc zijn heerlijke 3 gangen diner’s op tafel zet en de hartelijke gesprekken aan een grote tafel, doen ons verlangen om snel weer terug te keren. De 3 gangen ontbijten van Luc zijn terecht door meerdere mensen vermeld omdat hij niet van een recht toe recht aan ontbijt houdt tovert hij ieder ochtend een heerlijk 3 gangen ontbijt op tafel en via een Excel sheet houdt hij bij wie wat gekregen heeft zodat je elke dag, elke gang weer iets unieks voorgeschoteld krijgt. Monique en Luc nog bedankt voor de geweldige dagen die we bij jullie hebben mogen doorbrengen en hopelijk zien we elkaar snel weer.

• Beoordeeld op: 23 juni 2022

Paradijsje in de Algarve

Niets!

De prachtige casa, het uitzicht, de heerlijke tuin met meerdere zitjes, het zwembad, de inrichting...alles is zo mooi bij Casa do Cerro. Maar vooral de eigenaren Luc en Monique maken dit paradijselijke plekje met hun kunde en enthousiasme helemaal af. Met als bonus de kookkunsten van Luc, elke dag een feestje om zijn drie gangen ontbijt te mogen beleven. Aanrader!

• Beoordeeld op: 4 juni 2022

• Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op Zee

Luc en Monique zijn hele fijne hosts en laten je meteen thuis voelen in hun mooie B&B. Het 3 gangen ontbijt wat Luc iedere ochtend klaarmaakte was iedere dag weer een verrassing. Daarnaast mooie ruime kamers.

• Beoordeeld op: 17 april 2022

Super B&B in Algarve
    • Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op Zee

We hebben een dagje regen gehad en het koelde even af 😀, niks aan te doen. Voor de rest: niets.

Ruime kamer, mooie badkamer, heel gezellig ingerichte gemeenschappelijke ruimtes Honesty bar biedt ruime keuze aan dranken. Rond zwembad zijn er veel zitmogelijkheden. Prachtig uitzicht! En last but not least, Luc & Monique zijn geweldige hosts!