2. Hotelbeoordelingen Portugal
  3. Hotelbeoordelingen: Madeira
  4. Hotelbeoordelingen Santana
Portugal Santana Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Casa do Til Beoordelingsscore: 8,8

“Bedden lagen lekker. Prima locatie in het centrum. Vlotte incheck. Ontbijt basic, maar prima gezien de prijs. Voor ons was ontbijt tussen 8:00 en 9:00 uur prima. Kan voor anderen misschien een nadeel zijn. Alles is brandschoon. Zeker gezien de prijs een aanrader.”

• Paraíso Resiliente Beoordelingsscore: 8,8

“Bijzonder huis met heerlijke gezamenlijke zitruimte, keuken, patio en tuin. Fantastische gastvrouw. Strand op 500 meter. Winkels en restaurants binnen 5 minuten rijden.”

• Hotel Quinta Do Furao Beoordelingsscore: 9,4

“Prachtig uitzicht, heerlijk zwembad tussen de wijnranken, heerlijke ligbedden, mooie kamer met uitzicht op zee, fantastisch eten in het nabijgelegen restaurant.”

• Hotel Quinta Do Furao Beoordelingsscore: 9,4

“Alles aan dit hotel is geweldig. Prachtig en authentiek. Het personeel is geweldig. Heel vriendelijk en echt oprecht. Niets is te veel gevraagd. Prachtig uitzicht. Heerlijk eten. Mooie kamer.”

• Santana in Nature Bed & Breakfast Beoordelingsscore: 7,9

“We hadden een prachtige kamer met een prachtig uitzicht! We brachten onze avond door in het restaurant bij zonsondergang, waar we door de ober uitleg kregen over hun lokale specialiteiten. Heerlijk van genoten!”

• Casa do Ribeiro Frio Beoordelingsscore: 8,9

“De gastvrijheid van Paula en haar familie. Ze gaf ons super goede informatie en heeft enorm lekker eten in haar restaurant naast het huis. De mooie en geweldig ruime kamer!”

• Sleep and Go in Santana in Nature B&B Beoordelingsscore: 7,4

“Aardig personeel, klein beetje te betrokken af en toe. Genoeg parkeerplek Goed ontbijt En mooie jacuzzi”

• Casa do Manuel Beoordelingsscore: 9,5

“Prima appartement maar deze is wel wat klein en daardoor iets minder qua comfort. Met name koken in dezelfde ruimte als waar je slaapt is minder fijn. Aardige host, komt ook vragen of alles nog naar wens is.”

• Hotel Quinta Do Furao Beoordelingsscore: 9,4

“Zeer uitgebreid en lekker ontbijt, beste van Madeira. Mooi zwembad binnen en buiten. Ruime parking. Heel netjes overal. Zeer rustig. Heel vriendelijk personeel.”

• “Veel ruimte en groot terras met verzorgd ontbijt”

De 20 beste hotels in Santana