2. Opinions d'hotels de Portugal
  3. Opinions d'hotels de Algarve
  4. Opinions d'hotels de Salema
Portugal Salema Opinions d'hotels autèntiques de clients reals

• "És un lloc espectacular, en mig de la natura, les instal•lacions estan en molt bon estat, nosaltres ens vam allotjar a una tipitent i va ser una experiència molt bona! El personal és molt amable i atent, les noies de la recepció et reben amb un somriure i simpatia des del primer moment. El menjar és bo, de qualitat i molt bé de preu. El càmping disposa de serveis com bus o lloguer de material molt útil. Va ser una experiència perfecte, son respectuosos i segueixen un model de negoci exemplar."

• Hotel Residencial Salema Puntuació: 8,4

"L’hotel té molt bona ubicació ja que està al centre de Salema. Hi ha aparcament gratuït al carrer i nosaltres vam poder aparcar sense cap problema. La platja està davant de l’hotel i al voltant hi ha restaurants, cafeteries, una farmacia i un petit supermercat. Vam arribar abans de l’hora del check-in, doncs estem fent la “Rota Vicentina”, i no vam tenir cap problema per poder deixar l’equipatge. Tant el noi de la recepció, l’Alexandre, com el gerent, van ser molt amables. Ens van demanar un taxi per l’endemà pel tema de les etapes de la “Rota”, i ens van recomanar un lloc per anar a sopar que va resultar ser genial i de qualitat. La nostra habitació tenia una petita terrassa i vistes al mar. Era espaiosa, amb molta claror, llit gran i còmode i la wi-fi funcionava bé. L’esmorzar tipus bufet, variat, i amb molta fruita fresca. Un d’aquells allotjament on et fan sentir molt a gust. Del tot recomanable."

• NAU Salema Beach Village Puntuació: 9,2

"La casita es espectacular, con todo lujo de detalle, vistas maravillosas. Ha superado todas nuestras expectativas. El personal maravilloso, desde las chicas de recepción hasta el chico que nos recogió con el coche en la playa para llevarnos de nuevo al alojamiento. Sin duda volveremos el próximo año"

• "La tranquil·litat, la.mobil home molt neta i equipada. El restaurant poca varietat en plats, però els que vam probar molt bons i molt bon preu."

Els 15 millors hotels de Salema