2. Hotelbeoordelingen Polen

Beoordelingen over Villa Steffi

Koscielnik 11, 59-800 Lubań, Polen

#1 van de 5 hotels in Lubań

• Beoordeeld op: 29 april 2024

Erg fijne plek. Goed voor 1 overnachting, maar ook heel geschikt om meerdere dagen te verblijven.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Alles was goed. De bedden liggen heel goed. We vonden ze alleen een beetje smal.

De B&B ligt in een heel mooi gebied. De eigenaars zijn erg aardig. We werden allerhartelijkst ontvangen. Er word een erg goed ontbijt verzorgd.

• Beoordeeld op: 5 januari 2024

Leuk & net verblijf
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Leuke locatie, netheid, vriendelijk en behulpzaam personeel. Ontbijt uur kon aangepast worden naargelang onze wensen.

• Beoordeeld op: 12 augustus 2023

Prachtige rustige omgeving Bedankt voor de gastvrijheid

NIKS

Een prachtige locatie Gastheer en gastvrouw zeer vriendelijk veel uitleg over de boerderij We komen hier graag terug Bedankt voor jullie gastvrijheid

• Beoordeeld op: 3 augustus 2023

Wij vonden het heerlijk om de boerderij bewonderen. Overal mooi spullen van vroeger. Jij voelt veel liefde voor het huis
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Alles, schoon, personeel, locatie, ontvangst, communicatie. Echt top.

• Beoordeeld op: 26 februari 2023

geweldig

niks

prachtige opgeknapte oude boerderij. Heel sfeervol, maar toch modern. Heerlijke constante douche. goed ontbijt. erg vriendelijke eigenaren.

• Beoordeeld op: 8 augustus 2022

Het verblijf van 5 dagen was in een woord geweldig ,,aardige mensen ,,goede verzorging
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Helemaal niets ,,het was echt geweldig en gastvrij .

Hele aardige vriendelijke mensen ..Mooie omgeving ..voor iedere persoon die op door reis een kamer wil boeken ,,echt een aanrader ..beter kon het niet ,,Heel erg behulpzaam en in een woord geweldig ...Je hoefde niets te vragen ze kwamen zelf vragen of alles naar wens was ,,Wij hebben een hele mooie en de beste kamer gekregen die er was ..volgende keer als we naar Polen gaan ,,is het echt zeker dat we daar weer een paar dagen verblijven .Gastheer en zijn vrouw staan altijd voor je klaar ,en vragen regelmatig of alles naar wens is en maken een praatje met je ,,ook omdat ze Nederlands praten en Pools ,,wat wij door studie ook kunnen praten .Ze krijgen van ons geen 10 maar het dubbele .

• Beoordeeld op: 16 juni 2022

Het verblijf was echt de moeite waard ,,echt toch een aanrader ..
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

De kamer was smaakvol ingericht zoals het hele gebouw ,,Er was die avond een feestje buiten bij de buren ,,en juist daarom gingen we eigenlijk naar Polen toe omdat bij ons achter waar wij wonen een stuk of 8 van die ettertjes wonen van kinderen die zoveel herrie maken dat wij er helemaal overspannen van werden ,,maar volgende keer krijgen we een grotere kamer ,,Verder alles goed !! normaal een mooie rustige omgeving echt een aanrader en prijs gunstig .

Ontbijt in een woord ,,,geweldig ..

• Beoordeeld op: 10 juni 2023

• Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

De natuurlijke rust; ontwaken en gaan slapen met het geluid van de koekoek en de fazant. De accommodatie was heel schoon. De gouden tip van de eigenaar om voor een dagtrip naar Wroclaw te trein te nemen.

• Beoordeeld op: 1 juni 2022

Onverwacht tegenvallend!
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Er was geen tv, geen douchegel, geen shampoo, alleen zeep om je handen te wassen. Dus als je van de douche gebruik wilt maken, moet je eerst even boodschappen gaan doen. De grote kast in de kamer was op slot, dus geen plek om fatsoenlijk je kleren op te hangen. De code om binnen te komen, werkte niet, maar gelukkig was er iemand die kon bellen. Als je boekt, moet je gelijk je mail bekijken, waarin staat dat je een half uur van te voren moet bellen dat je eraan komt, zodat er iemand kan komen. Niet handig, omdat je daar gewoon niet aan denkt om dat te doen. Het is beter om dit soort informatie via booking te regelen als je de boeking maakt. De oude meubels en ornamenten zijn mooi om het geheel aan te kleden, maar zijn alleen maar lastig om schoon te houden en doet niks aan het comfort. Naar aanleiding van de lovende recensies hebben we deze locatie geboekt, maar ik snap niet waarom ze zo lovend zijn. Wat we in Nederland zeggen; bekrompen en zuinig, wij hadden er veel meer van verwacht.

Het personeel was heel behulpzaam, maar ondergewaardeerd. Omdat er maar één stel tegelijk met ons had geboekt, konden we van onze privacy genieten, ondanks een hond, die de hele nacht blafte en werklui, die vroeg in de morgen op het naastgelegen veld aan het maaien waren.

• Beoordeeld op: 2 juli 2023

• Beoordeeld op: 29 juli 2022