2. Hotelanmeldelser for New Zealand
New Zealand Greymouth Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• BeachView Motel Point fra anmeldelser: 8,6

"Udsigt til havet, ro"

• Scenicland Motels Point fra anmeldelser: 9

"Et stort rum med en kæmpe stor seng. Et stort badeværelse. Fine køkkenfaciliteter og en fin spiseafdeling. Alt var skinnende rent"

• The Duke Hostel Point fra anmeldelser: 8,2

"Super flinkt personale som driver stedet. Far og søn. Det var en dejlig lise at komme hertil efter at have kørt fra det forfærdelige Punakaiki Beach Camp, som på alle måder virkede utiltalende, med forkerte oplysninger om stedet på Booking.com og urigtige oplysninger om faciliteterne, og vi endte også med at få vores penge tilbage fra det sted, via Booking.com. Selvom personalet på Punakaiki Beach Camp nægtede at give os det, (udagn fra en flabet uhygiejnisk kvinde som stod bag baren dér) MEN: "The Duke" var virkeligt dejligt og behageligt at ankomme til fra den misere. Der var pænt og rent og med gode faciliteter og personalet var rart og hyggeligt. Greymouth har alt man har brug for. Vi fik anbefalinger af Glenn, ejeren af the Duke, til at tage til Lake Brunner, så det gjorde vi om formiddagen, virkeligt god anbefaling!, og om eftermiddagen tog vi til The Pancake Rocks. Alt i alt et virkeligt dejligt ophold i Greymouth!! Bo her hvis du gerne vil se the Pancake Rocks."

• The Duke Hostel Point fra anmeldelser: 8,2

"Host really friendly and he do an effort!"

• Scenicland Motels Point fra anmeldelser: 9

"Virkelig flink og behagelig personale - blev kørt til stationen, så jeg slap for at gå i regn og blæst."

• Noah's Ark Backpackers Point fra anmeldelser: 8,4

"hyggeligt sted, venlig og imødekommende vært og generelt bare et skønt sted. flot udsigt fra altanen"

• Alpine Rose Motel Point fra anmeldelser: 9,1

"virkelig flinke værter der gjorde alt for at vi skulle få en interessant oplevelse af deres område. Meget pænt og rent alle steder"

• Bella Vista Motel Greymouth Point fra anmeldelser: 8,5

"Fint værelse og bad/toilet forhold. Ligger centralt i byen."

De 15 bedste hoteller i Greymouth