2. Hotelbeoordelingen Nederland
  3. Hotelbeoordelingen: Limburg
  4. Hotelbeoordelingen Simpelveld
Nederland Simpelveld Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Vakantie Zuid Limburg Beoordelingsscore: 8,1

“Gezellige woonkamer, keuken was prima uitgerust.”

• Eigenheimer B&B Beoordelingsscore: 9,4

“Gerda en Marc zijn hele vriendelijke en attente gastvrouw- en heer. Hieronder een opsomming van van zaken die we extra willen opmerken: - Bijzondere positief ervoeren we de bedden, deze waren exceptioneel prettig. - De airco, hoewel niet echt nodig in de periode dat wij er waren, is bijzonder stil en functioneel. - De douche: lekkere krachtige straal en fraai aangelegd - De koffie :-) en service van Marc... Lekkere koffie uit het koffiezet apparaat en Marc was zo vriendelijk om ook al was het wat later op de avond het koffieapparaat te fixen die ik (per ongelijk) ontregeld had. - Gerda en Marc hadden ons ook een paar goede tips gegeven voor avondeten, het vlees van La Griglia was heerlijk ;-) - Miscchien een klein verbeterpuntje is een klein koelkastje op de kamer (maar dit is opinie, *geen* minpuntje)”

• Julia's Holiday Home Beoordelingsscore: 8,3

“De ruimte in en om het huisje. Het is goed bijgehouden en wordt duidelijk beheert door iemand persoonlijk en is niet zo'n standaard parkhuisje. Daarbij is de tuin heerlijk ruim met een leuk zitje en vijvertje achterom. Achter het hek dat aansluit op de tuin zie je de graanvelden en een deel vergezicht wat erg mooi is.”

• Enjoy Heuvelland Beoordelingsscore: 9,1

“Mooi huisje alles met zorg en goede smaak ingericht. Grote mooie badkamer met super groot bad en fijne aperte douche. Alles is aanwezig.”

• “De omgeving”

• Vakantiehuis ontdek Zuid - Limburg Beoordelingsscore: 8,6

“Schoon en warm welkom.”

• Holiday Homes Gillishof Beoordelingsscore: 8,4

“Gastheer was nog tot laat aanwezig om ons in te checken. Hij zorgde er voor dat andere gasten stopten met hun geluidsoverlast. Bedlinnen schoon.”

• Bellevue appartementen Beoordelingsscore: 8,7

“De gastvrijheid van de gastheer, de ligging.”

• Vakantiehuis Saffier Beoordelingsscore: 8,6

“Compleet ingericht huisje met alle gemakken en voorzieningen.”

De 20 beste hotels in Simpelveld