2. Hotellrecensioner NED
  3. Hotellrecensioner Zuid-Holland
  4. Hotellrecensioner Noordwijk aan Zee
Nederländerna Noordwijk aan Zee Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• The BLOOM Gästbetyg: 8,3

”Perfekt läge vid nordsjökusten med många attraktiva besöksmål på nära avstånd, t.ex. Keukenhof, Amsterdam och Leiden - även kallat lilla Amsterdam med kanaler och många butiker för den som är shoppingsugen. Gratis parkering en liten bit från hotellet. Kom bara ihåg att skicka regnr på bilen till hotellet så fixar de resten. Personalen är för övrigt väldigt hjälpsam och trevlig. I omgivningarna finns gott om restauranger och en del affärer. Undvik att ta bil in till Amsterdam. Dit åker man istället bäst med pendeltåg från Sassenheim, där man parkerar gratis i sk P+R. Från hotellet i Noordwijk till Sassenheim station tar det ca tio minuter med bil.”

• ”Toppen att hunden fick vara med. Fina vandringar runtikring med hunden, nära båten till England”

• Heeren van Noortwyck Gästbetyg: 7,8

”Vi tyckte om bemötande av all hotellpersonal. Väldigt vänligt och hjälpsamt. Jag reste med mamma och det var viktigt att ha nära till allt. Det hade vi. Lätt att komma till stranden, staden och buss/tåg. Nära till Keukenhof. Bra med restaurang på hotellet.”

• ”läget stilen. frukosten”

• SEA YOU Hotel Noordwijk Gästbetyg: 7,8

”Närheten till Keukenhof och Madurodam. God frukost.”

• ”Hotellet var nyrenoverad och fint, men rummet var litet och det tillsammans med övriga gemensamma utrymmen saknade bekväma och mysiga ytor att sitta och umgås på.”

• ”Ett alldeles underbart B&B i det lilla gårdshuset i denna lilla stad söder om Amsterdam. Super hemtrevligt och härligt inrett eget hus på två våningar och med en egen bastu. Allt från minsta detalj uttänkt med omsorg och känsla. Vi återkommer alltid när vi kan och vi stortrivs. Generöst och omtänksamt värdpar med hjärtligt bemötandes. Frukosten som på ett femstjärnigt hotell.”

• ”Väldigt trevligt hotell med bra frukost och hjälpsam personal. Mysig liten pool öppen för alla gäster. Fantastisk utsikt över havet från rummet även på våning 1.”

• ”Frukost var helt fantastisk”

• The BLOOM Gästbetyg: 8,3

”Familjärt och gemytligt. Bra och god frukost. Sköna sängar. Fräscht badrum. Vänlig personal.”

De 30 bästa hotellen i Noordwijk aan Zee