2. Hotelbeoordelingen Nederland
  3. Hotelbeoordelingen: Zuid-Holland
  4. Hotelbeoordelingen Kaag
Nederland Kaag Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hotel Orion Beoordelingsscore: 7,9

“Goede uitvalsbasis naar zee en steden in de buurt. Vanaf het eilandje kun je op verschillende plekken mooi uitkijken over het water en alle (zeil)bootactiviteiten. We hebben de auto gratis geparkeerd in Kaag-Buiten en gingen dan steeds met de voetveer (1 minuut varen :-) lopend naar het hotel; grappig en goed te doen. Eigenaar van het hotel zit in de opstartfase en doet er alles aan om het je naar de zin te maken.”

• B&B De Kaagse Boer Beoordelingsscore: 8,8

“De gastvrijheid en belangstelling van de eigenaren. Waren bv goed op de hoogte waar wij vandaan kwamen en gaven belangrijke tips voor eetgelegenheid en uitjes.”

“Aardige eigenaren”

• Hotel Orion Beoordelingsscore: 7,9

“Het betreft een net overgenomen, veroudert hotel. Hier is de prijs ook naar, maar echt alles super schoon. Het personeel is super aardig, ze zijn gemotiveerd en doen echt hun best voor je. Ik heb mij heel welkom gevoeld en vergeet vooral niet te gaan eten bij het restaurant wat van dezelfde eigenaar is.”

• B&B De Kaagse Boer Beoordelingsscore: 8,8

“Zeer vriendelijke gastheer en gastvrouw. De kamers waren ruim, mooi en comfortabel. Een zeer goed bed.”

De 5 beste hotels in Kaag

gebaseerd op 409 hotel reviews op Booking.com