2. Hotelbeoordelingen Nederland
  3. Hotelbeoordelingen: Zeeland
  4. Hotelbeoordelingen Bruinisse
Nederland Bruinisse Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hotel Bru Beoordelingsscore: 8,9

“uitgebreid assortiment en zeer goede kwaliteit”

• Hotel Bru Beoordelingsscore: 8,9

“Mooie kamers en lekker ontbijt.”

• De Tureluur Bruinisse Beoordelingsscore: 7,6

“De ligging vanaf jachthaven en strandje”

• Hotel Bru Beoordelingsscore: 8,9

“Mooie ruime kamer met faciliteiten voor mensen met een beperking. Het heerlijke ontbijt en de vriendelijke mensen”

“Mooie locatie”

• “Heerlijk groot huis, bijna alles was aanwezig. Grote oprit voor de 3 auto's, gehuurde fietsen konden ook in de tuin. Fijne grote tuin”

• Appartement 228 Bruinisse Beoordelingsscore: 9

“Zeer goed geoutilleerd appartement, dat van alle gemakken was voorzien. Alles was aanwezig in het appartement. Het was smaakvol ingericht. Een goede uitvalsbasis ook om het eiland te verkennen. Het appartement maakt deel uit van een appartementencomplex. Dit complex ligt bij een vakantiepark. Van de drukte van dit park heb je geen last en het zorgt juist voor wat bedrijvigheid. De eigenaren van het appartement waren per app snel bereikbaar, toen dit nodig was. Er was een plezierig contact met hen.”

• MSBULL Beoordelingsscore: 8,6

“Alles was voortreffelijk ! Els en Ruud hebben ons een super tijd doen doorbrengen , bravo !”

• Hotel Bru Beoordelingsscore: 8,9

“De rust, de bedden en het uitgebreide ontbijt. Een moderne en goed uitgeruste badkamer met een groot dakraam. De auto kun je gratis parkeren achter het hotel. De kamers zijn niet gehorig. Wij logeerden met onze zoon van 12 in de familiekamer. En we voelden ons daar de koning te rijk!”

• MSBULL Beoordelingsscore: 8,6

“'t Was gewoon een leuke ervaring om in MS BULL te overnachten. goed ontbijtje deed ook deugd !”

De 15 beste hotels in Bruinisse