2. Hotelbeoordelingen Nederland
  3. Hotelbeoordelingen: Noord-Holland
  4. Hotelbeoordelingen Bergen aan Zee
Nederland Bergen aan Zee Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Huize de Duinen Beoordelingsscore: 7,9

“De ligging, dichtbij t strand”

• villa Flore, studio's Beoordelingsscore: 7,7

“Locatie en hygiene”

• Seapaerdje Beoordelingsscore: 8,2

“De locatie is heerlijk. Op loopafstand van het strand. NB handdoeken en bedlinnen moet je zelf meenemen. Top: de eigenaar berichtte ons dat we eerder in het huisje konden :) Gratis parkeren voor het huisje.”

• Landgoed Huize Glory Beoordelingsscore: 7,9

“Op een prachtige lokatie in een historisch pand, waarbij je bij mooi weer de zee ziet. We kwamen einde dag aan waarbij we van de uitgebreide lunchkaart nog iets konden eten.”

• Villa Parnassia Beoordelingsscore: 8,6

“Het appartement en de locatie.”

• Neptunus Appartementen Beoordelingsscore: 8,7

“Alles beviel enorm goed, fijne ontvangst, prachtig appartement, top locatie!”

• Villa de Duinfazant Beoordelingsscore: 9,4

“Eigenaars waren erg gastvrij en de B&B gezellig ingericht en van alle gemakken voorzien. Op loopafstand van het strand.”

• Hotel Meyer Beoordelingsscore: 8,2

“Het eten was voortreffelijk. De kamers waren goed geluiddicht. Je kunt voor een paar tientjes meer je uitchecktijd uitstellen.”

• Hotel Meyer Beoordelingsscore: 8,2

“Ontbijt als buffet goed en zeer uitgebreid a €15 pp. Geen gevoel van een vakantieverblijf. Locatie dichtbij zee. In de morgen een lekker zonnetje op het balkon. Erg mooie fietsomgeving door duinen en over fietspaden. Temeer te danken aan de top- fietsen en -service van Foots e-bike verhuur Bergen.”

• Hotel Victoria Beoordelingsscore: 7,9

“zeer vriendelijk personeel, goed ontbijt en fantastisch diner.”

De 25 beste hotels in Bergen aan Zee