2. Hotelbeoordelingen Maleisië

#150 van de 496 hotels in Kuala Lumpur

• Beoordeeld op: 16 maart 2024

Slecht
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

De eerste kamer had schimmel op de muren en alles was vochtig. Wij hebben toen een andere kamer gekregen maar in deze kamer zaten kakkerlakken. De afwerking in de badkamer was slecht waardoor de kakkerlakken uit de gootsteen kropen. Ook was er erg veel lawaai. Van s'nachts tot 1 a 2 uur doordat het dak open was hoorde je alles van de straat (die heel druk is met iedere avond straatartiesten). In de ochtend waren er al vanaf 6 uur werkzaamheden. Normaal hebben wij niet snel last van geluiden maar hier hebben we geen enkele nacht goed kunnen slapen.

De locatie was erg centraal.

• Beoordeeld op: 19 februari 2024

Voldoende
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Let op! - 6% Belasting is niet inbegrepen bij de getoonde prijs. - MYR 10 servicekosten per nacht is niet inbegrepen bij de getoonde prijs. - MYR 10 Toerismetoeslag per nacht is niet inbegrepen bij de getoonde prijs. - Een borg van MYR 50 is verplicht. Het is ontzettend gehorig in het hotel en er was veel geluidsoverlast van (dronken) gasten. Wij verbleven op de tweede verdieping en iedere keer dat het toilet in de kamer boven ons werd doorgespoeld of de douche werd gebruikt, dan hoorde je het water heel hard naar beneden kletteren. De kamers grenzen aan een overdekt gedeelte. Als andere gasten praten in dit overdekte gedeelte, dan hoor je dit ontzettend goed. In sommige kamers wordt schijnbaar gerookt. Wij roken in onze kamer soms ook een rooklucht omdat iemand in de kamer naast ons aan het roken was. Toen wij dit aangaven bij de receptie reageerden ze daar verbaast op, hoewel wij van andere gasten terug hoorden dat zij hier ook al over hadden geklaagd. Het hotel ziet er van binnen niet nieuw uit. Interieur is oké, gewoon basic. Badkamer is niet netjes afgewerkt. De douch is niet gescheiden van het toilet. Het water liep niet goed weg waardoor de vloer van de badkamer bij iedere douchebeurt onder water kwam te staan. Het duurde vervolgens best lang voordat het water weer weg was gelopen.

Hotel is erg centraal gelegen. De jongedame aan de balie was erg vriendelijk. Toen wij een kamer boekten was er veel korting, waardoor de kamer relatief goedkoop was in vergelijking met hotels in de omgeving. Er werd iedere dag schoongemaakt. Prijs kwaliteit verhouding was oké.

• Beoordeeld op: 27 maart 2024