2. Hotellrecensioner Malaysia
  3. Hotellrecensioner Perak
  4. Hotellrecensioner Pangkor
Malaysia Pangkor Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• Anjungan Beach Resort Gästbetyg: 7,7

”Vi bodde på bottenplan med altan mot poolen. Rummet var rymligt och sängarna okej. Badrummet var också okej. Vatten ingick och kylskåp fanns. Närheten till coral beach och restaurangerna där, var det bästa.”

• ”Ca fyra timmars taxi från kuala lumpor och tio minuter med båt finner du denna exklusiva resort. Båt ingår inte, rekommenderar att boka privat båt för ca 100 euro för att slippa vänta. Vi blev uppgraderade till seavilla, helt underbara bungalows på pålar i vattnet med egen uteplats med solstolar. Öppna fönsterna i badkaret och bada med underbar utsikt. Frukosten var väldigt bra! Man får stanna till 16 på utcheckningsdagen bara man lämnar rummen kl 11. Lika bra som Maldiverna.”

• PANGKOR PURNAMA CHALET Gästbetyg: 6,8

”Avståndet till strand.”

• ”Lyxig resort med vackert läge”

• ”Ett paradis! Otroligt vackert och välskött resort. Personalen är så trevliga och tillmötesgående. Ett extra stort tack till Andynana (ber om ursäkt om hans namn är felstavat) som gjorde vår vistelse extra bra.”

• OYO 44084 Ombak Inn Chalet Gästbetyg: 6,6

”Läget var bra nära till den centrala gatan där dom flesta matställena fanns och även stranden. Rummet hade sköna sängar.”

• Anjungan Beach Resort Gästbetyg: 7,7

”Läget. priset.”

• AVI Pangkor Beach Resort Gästbetyg: 7,9

”fräscha rum, fräscht hotell. bra läge vid strand. Lite annorlunda frukost för en Europé”

De 10 bästa hotellen i Pangkor