2. Hotelbeoordelingen Mexico

Beoordelingen over Villa Los Mangles Boutique Hotel 3 sterren

Calle Pampano, 77310 Holbox, Mexico

#20 van de 115 hotels in Holbox

• Beoordeeld op: 3 mei 2024

Absoluut een aanrader als je naar Holbox gaat

Helemaal niks.

Prachtige locatie om de hoek bij het strand. Fantastisch ontvangen door Christine en haar zoon.

• Beoordeeld op: 24 april 2024

Een paradijsje
    • Suite met 1 Slaapkamer en Uitzicht op de Tuin

Alleen AC in slaapkamer. Niet in de rest vh appartementje. Geen see view

Als je van rust houd is de lokatie perfect. Niet ver van het drukke stadje en dichtbij strand

• Beoordeeld op: 7 maart 2024

• Suite met 1 Slaapkamer en Uitzicht op de Tuin

Het is erg gehorig. Mijn appartement was beneden en ik hoorde letterlijk alles wat mijn bovenbuurman aan het doen was. Oordopjes meenemen is geen overbodige luxe ;-). Ook heeft het bed geen klamboe. Alle ramen zijn voorzien van horren, maar alsnog helemaal lek gestoken door muggen.

Wat een prachtige plek is dit! Ik zou hier zeker nog een keer willen verblijven! Christina is super lief en helpt je al te graag met alle vragen die je hebt. Het is echt een mini paradijs. Appartement is lekker ruim met een keuken, ruime badkamer en grote slaapkamer. De accommodatie ligt lekker dicht bij het strand en bij het centrum, maar juist ook een oase van rust! Heb hier heerlijk in de hangmat mijn boek uitgelezen!

• Beoordeeld op: 10 januari 2024

• Suite met 1 Slaapkamer en Uitzicht op de Tuin

De waterdruk was heel slecht, het kan zijn dat dit kwam door de weersomstandigheden van de week ervoor. De eerste dag hadden we geen koudwaterdruk waardoor de douche te heet was en de tweede dag hadden we amper warm water. Ook de waterdruk in de kranen en buitendouche waren erg laag. Het is wat verder lopen van het centrum en ze heeft zelf geen eet gelegenheid, dus het centrum heb je wel nodig. Daarnaast zat er schimmel op een van de muren in de slaapkamer. Een veel voorkomend probleem in Mexico door de hoge luchtvochtigheid.

De eigenaresse van de Villa is heel vriendelijk en behulpzaam en lief. Een grote plus waren de strandtas inclusief handdoeken voor het strand die we mochten gebruiken. Op de dag dat we vertrokken was het ook geen probleem om de strandhandoeken en de buitendouche na het uitchecken nog te gebruiken voor het strand en het afdouchen voor we vertrokken. Het appartement is heel ruim en mooi ingericht, je kunt hier makkelijk een weekje vertoeven.

• Beoordeeld op: 28 november 2023

Kleinschalig appartementgebouw met geweldig rooftop suite met een extra terras met uitzicht op zee.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Twee van de vier zonnebedden bij de rooftop suite waren erg oud en deels kapot (konden er nog wel op liggen). De deurklink van de achterdeur viel er steeds vanaf en is tijdens ons verblijf niet gerepareerd, terwijl het wel gelijk is gemeld. Verder een heerlijk appartement, mooi ingericht, heerlijk bed, etc. Dus zeker aan te bevelen!

Holbox is een absolute aanrader, wat een heerlijke vibe! Wij verbleven 3 nachten in deze kleinschalige accomodatie als gezin van 4. De kinderen hadden een slaapkamer op de begane grond en wij de rooftop suite. Veel ruimte om daar met z'n vieren een paar heerlijke dage door te brengen. Het ligt op hooguit 2 minuten lopen van het strand tegen de jungle aan en op hooguit 8 minuten lopen van de drukte. Heerlijk rudtig dus! Toen wij er waren stonden er wel nog flink wat plassen van een paar dagen regen. Omdat het ook dicht tegen de jungle ligt heb je wat meer last van muggen.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2023

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Christina is een super host! Erg vriendelijk en geeft goede tips voor het eiland. De ligging is net buiten het centrum en slechts 1 blok van zee, prima locatie! Sfeertje bij het appartement is fijn en chille hangmatten.

• Beoordeeld op: 8 september 2023

Leuk, maar niet zorgeloos. Wel erg rustig en goede faciliteiten. Bedden waren erg goed!
    • Suite met 1 Slaapkamer en Uitzicht op de Tuin

Hier kan de eigenaar niets aan doen; Door de mosquito’s konden we geen gebruikmaken van de buiten faciliteiten en moesten we rennen naar de voordeur. Door de regen was het hotel moeilijk toegankelijk, maar dat hoort net zoals mosquito’s wel bij Holbox.

De gastvrouw is ontzettend lief en het hotel is erg mooi.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2023

• Suite met 1 Slaapkamer en Uitzicht op de Tuin

De WiFi lag er vaak uit Druk van toilet en douche was lag

De mooie uitstraling als geheel en in bijzonder de tuin Locatie was goed. 2 minuten van strand en 12 tot centrum

• Beoordeeld op: 8 augustus 2023

Genieten
    • Studio met Queensize Bed

Veel muggen maar ik weet niet of de beheerder daar invloed op heeft

Erg mooie accomodatie.

• Beoordeeld op: 11 juli 2023

Niks op ante merken

Wauw! Wij hebben zo onwijs genoten bij Los Mangles, net een beetje uit het ‘centrum’ van Holbox gelegen maar alles is op loopafstand. Binnen 2 minuten stonden we op het strand en met 10 minuten lopen in de wat drukke straatjes, hierdoor hebben we geen enkele nacht iets van overlast of geluid gehoord zo een rustige omgeving. Ook de eigenares Christina is super aardig en helpt je met alles wat je nodig hebt. Ik zou deze accommodatie 100% aan iedereen aanraden.

• Beoordeeld op: 5 juli 2023

Aanrader!!
    • Suite met 1 Slaapkamer en Uitzicht op de Tuin

Ontzettend vriendelijk en behulzaam ontvangen. Top locatie en top verblijf. Het is hygiënisch en mooie ruime kamer/appartementje.

• Beoordeeld op: 6 juni 2023

Fantastische accommodatie in Holbox!
    • Studio met Queensize Bed

Zoals eerder in de beoordelingen stond: een hidden-gem! Vier nachten zijn wij hier geweest en het was geweldig. De ligging van de accommodatie, de service en de ruimtes zelf zijn perfect. Een must go! Op fietsafstand van alles en het strand is op een paar minuten lopen. Cristina was erg behulpzaam en gaf ons tips. Het was erg schoon en ontzettend rustig. Wij komen terug!

• Beoordeeld op: 16 mei 2023

• Suite met 1 Slaapkamer en Uitzicht op de Tuin

Op loopafstand van het strand, rustig gedeelte.

• Beoordeeld op: 22 april 2023

Beste dakterras oooooit!!
    • Suite met Terras en Uitzicht op Zee

Dit is een prachtige “hidden gem” net buiten het dorpje en op 50 meter van de zee. De locatie is heerlijk rustig (iets wat je met alle golfkarretjes niet over het centrum kan zeggen), dus ideaal om je even terug te kunnen trekken. Bij binnenkomst wandel je door een prachtige tuin en het appartement amor was in één woord ge-wel-dig. Schoon, groot en met een regendouche! Het gigantische dakterras is de kers op de taart. We hebben elke dag met veel plezier de zon zien opkomen en ondergaan. Het contact met Cristina is supergoed: ze zal alles eraan doen om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. We loved it!!

• Beoordeeld op: 17 april 2023

Niets.

De locatie ligt net wat rustiger buiten het centrum, maar is op loop/fietsafstand van centrum en strand. Bedden zijn goed. Service van de host is heel vriendelijk en behulpzaam. Vragen werden direct beantwoordt en af en toe maaktten we een praatje. De appartementen zijn super ruim en netjes. Ondanks eiland ook een goede douche! Enige wat je niet tegenhoudt is het zand in je appartement, maar je bent op vakantie dus geeft nog meer vakantiegevoel.

• Beoordeeld op: 7 april 2023

een aanrader
    • Suite met 1 Slaapkamer en Uitzicht op de Tuin

goede locatie, schoon, netjes, leuke sfeer, vriendelijke host, drinkwater aanwezig, schoonmaak mogelijk

• Beoordeeld op: 2 april 2023

Fijn en rustig verblijf dichtbij het beste stuk strand van Holbox.
    • Studio met Queensize Bed

Het was fijn geweest als er een klein boekje in de kamer lag met tips voor de buurt, zoals waar een goede supermarkt zit en waar je het beste fruit kan halen. Nu moesten wij dit zelf uitzoeken. Zeker met een kort verblijf is dit een fijne toevoeging.

Het verblijf was dichtbij het beste stuk strand van Holbox. De faciliteiten in de kamer werkte goed. Schoonmaak wanneer je daar behoefte aan had. Wij vonden dit deel van het eiland heel fijn door de rust. Zeker een aanrader!

• Beoordeeld op: 19 maart 2023

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Jammer van het polyester beddengoed, zeker met de warmte

Mooie kamer, rustig maar overal in de buurt

• Beoordeeld op: 11 maart 2023

• Suite met 1 Slaapkamer en Uitzicht op de Tuin

Rust, hygiëne, service, faciliteiten en personeel

• Beoordeeld op: 1 februari 2023

Heerlijk verblijf voor een paar nachten op Holbox.
    • Suite met Terras en Uitzicht op Zee

De vele muggen en de warmte op de etage die wij hadden. Was wel de bovenste maar moet er niet aan denken om er bij echt hoge temperaturen te verblijven. Nu koelde het ‘s avonds wat af (januari).

Goed verzorgd, mooie ruime kamer met keukentje, douchehoek, apart toilet en gaaf dakterras met uitzicht op jungle. Een straat oversteken en je bent bij het strand. Vriendelijke host!

• Beoordeeld op: 18 november 2022

Top locatie en ontzettend schoon

niks

hygiëne

• Beoordeeld op: 27 september 2022

• Suite met Terras en Uitzicht op Zee

Dit is eigenlijk niet toe te schrijven en de accommodatie, maar op Isla Holbox zit het vol met muggen. Heel logisch zo aan de rand van de jungle. Maar ons advies, bereid je er op voor en zorg voor voldoende muggenspray.

Heel veel oog voor detail, echt een top accommodatie met een hele vriendelijke host. Wij hadden het bovenste appartement, met het fantastische uitzicht! Het is schoon, dichtbij het centrum en het strand, een fijn groot bed en je hebt volledige privacy!

• Beoordeeld op: 17 september 2022

Heerlijk verblijf met een super vriendelijke gastvrouw!
    • Studio met Queensize Bed

Wat een heerlijke plek om te verblijven! De gastvrouw was ontzettend vriendelijk en was heel behulpzaam. We waren aangenaam verrast door de prachtige tuin en de ruime schone kamer. Daarbij ligt het op 2 min lopen van het strand en toch op een lekker rustige plek. Wij hebben ons hier op en top gevoeld! Ten zeerste aan te raden!

• Beoordeeld op: 12 augustus 2022

geweldige, aanrader voor iedereen!!

niks!!

wat hebben wij hier genoten zeg! het is onwijs schoon en hip maar het beste van alles is nog de gastvrouw. zij hielp ons overal mee en is onwijs lief. ook een leuk pluspuntje is dat de hond erg lief is