2. Hotelbeoordelingen Mexico

Playa Norte, Holbox, 77310 Holbox, Mexico

#5 van de 115 hotels in Holbox

6,4

• Beoordeeld op: 14 mei 2024

Heerlijk! Volgend jaar gaan we terug!
    • Tweepersoons Junior Suite aan het Strand

We kwamen terug na ons verblijf van vorig jaar, omwille van de goede rustige ligging, mooi kleinschalig gezellig hotel met heerlijke keuken en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 20 februari 2024

• Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden

Mooie accomodatie op rustig stuk van het eiland

• Beoordeeld op: 28 oktober 2023

• Deluxe Suite met Kingsize Bed

Personeel, service, fijne kamers. Top verblijf!

• Beoordeeld op: 14 september 2023

Een aanrader voor een verblijf in Holbox
    • Deluxe Suite met Kingsize Bed

Werkelijk niks op aan te merken.

Het hotel is prachtig gelegen in een rustiger gedeelte aan het strand. De inrichting van het hotel is heel mooi. De ontvangst was heel aangenaam en ook in het restaurant van het hotel was het personeel heel vriendelijk. Het ontbijt à la carte was heerlijk en ook 's avonds hebben we er lekker gedineerd.

• Beoordeeld op: 3 augustus 2023

Paradise!

• Beoordeeld op: 4 augustus 2022

Heerlijk, luxe hotel direct aan prachtige strand van Holbox
    • Superior Suite met Kingsize Bed

Het enige minpuntje, als je dat al zo kan noemen, is de keuze aan ontbijtopties. Je kan wel kiezen uit 20 opties. Echter ca 80% hiervan is met worst, bonen, taco’s, friet, etc en daar zitten wij ‘s ochtends niet op te wachten. Je kan een optie kiezen. Je hebt dan alleen yoghurt met muesli, of alleen pancakes of alleen scrambled/fried eggs.

Mooi hotel met heerlijk zwembad en direct aan het strand. Eigen strandstoelen (beperkt aantal) hoewel je er ‘s ochtends wel vroeg bij moet zijn. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij hadden een luxe junior suite met uitzicht op zee, hoewel het uitzicht niet helemaal vrij is door de bomen. Bed was prima en dat gold ook voor de badkamer. Fijn balkon met zitbank. Het restaurant serveert lekker eten. Het is wel een van de duurdere hotels op Holbox.

• Beoordeeld op: 4 juli 2022

Zeer mooi en luxe hotel om er in alle rust even uit te zijn!
    • Superior Suite met Kingsize Bed

Nadeel is dat de WiFi niet heel goed is. Soms werkt het niet door stroomuitval en daar kan het hotel natuurlijk weinig aan doen. Verder is het signaal gewoon te zwak om iedereen te bedienen en op sommige plekken in de kamer is het dan ook niet werkend. Een ander nadeel wat voor ons een ding was is dat we een kamer hadden met zeezicht. We hadden een balkon met daarop een trap naar een hoger privé-balkon. Super romantisch, echter stonden er palmbomen voor het zicht. Dat vonden wij erg jammer. Ze zouden deze wel iets kunnen snoeien waardoor het zicht meteen verbeterd zou worden.

De ligging is perfect. Het personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn groot, luxe en erg mooi. Villas Caracol ligt aan een ontzettend mooi stuk strand, mogelijk het mooiste van Holbox. Ze hebben er fijne bedjes en alles wat je besteld komt op rekening van je kamer. Het zwembad heeft een soort zwembadbar-idee

• Beoordeeld op: 14 juni 2022

heerlijk!
    • Suite met Kingsize Bed en Uitzicht op Zwembad

Het zwembad was niet schoon en er stonden geen parasols bij het zwembad en de beachclub. Ook was het licht in de badkamer slecht.

Het is een prachtig hotel op een prachtige locatie! Het ziet er netjes en schoon uit, en de kamer was erg ruim. Het ontbijt was echt heerlijk en ‘s middags kun je ook lekker lunchen. Het personeel was erg vriendelijk!

• Beoordeeld op: 24 juni 2021

slechte prijs-kwaliteit verhouding

• Beoordeeld op: 20 augustus 2022

Teleurgesteld
    • Suite met Kingsize Bed en Bubbelbad

slechte prijs kwaliteit verhouding. Ligbedjes aan het strand waren zeer bevuild. Personeel is niet erg vriendelijk, velen lopen er rond met een lang gezicht. Vooral de dame met witte broek, shirt zonder mouwen en krullen die je naar uw plaats wijst in het restaurant, is zeer onvriendelijk. Ze loopt slenterend rond, wijst u een tafel aan, legt menukaarten voor u neer en zegt niets. We hadden haar een andere dag een vraag gesteld, ze ging dit navragen in de keuken, ze heeft zich omgedraaid en hebben haar niet meer teruggezien… dan maar wachten op een nieuwe ober… Hotel leek mooier op foto, bediening doet zijn werk precies niet graag en vergeet nogal snel en zeer veel. Het ontbijt stelde m.i. ook niet zoveel voor: je mag 1 gerechtje uit de lijst kiezen. Wil je iets extra, dan moet je meteen bijbetalen. Indien je iets met ei neemt krijg je er de mexicaanse bonen en tortilla’s bijgeschoteld. De vriendelijkste waren de jongens op blote voeten in het restaurant. In en uitchecken verliep evenmin vlot. We hebben zeer lang moeten wachten. Hadden een nacht bijgeboekt (voor we het eiland bereikt hadden) en dienden tijdens ons verblijf hierdoor van kamer te wisselen. het personeel deed er niets aan om dit lastig voorval ietwat te versoepelen. We moesten smorgens al uitchecken en kregen dan laat in de namiddag pas een nieuwe kamer, waar we verschillende keren achter moesten gaan vragen… het was telkens bijna klaar. Voor de prijs van +400 euro per nacht, verwachten we een stuk meer. Ik twijfelde tussen dit hotel en andere hotels, zoals “Ser Casasandra”, dewelke dezelfde prijs heeft en heb spijt dat ik niet voor Ser Casandra koos. We zijn daar ‘s avonds gaan eten en daar was het super! Iedereen loopt er met een glimlach rond, je wordt goed ontvangen. Zéér goede bediening en heerlijk eten.

mooi strand, grote kamer en mooie locatie

• Beoordeeld op: 14 juli 2023

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden ent Uitzicht op het Zwembad