2. Hotelanmeldelser for Mexico

• Anmeldt: 27. november 2022

4,0
    Skuffende
    • Deluxe Double

Vi var på Nobu til et bryllup, vi boede der 3 nætter med bryllupet. Vi havde bestilt tre nætter extra gennem booking.com bagefter. Da vi tjekkede ind gav vi dem vores bookingreference, gjorde dem opmærksom på mange gange at vi havde to forskellige reservationer. Da vi skulle checke ud sagde de at de havde arrangeret med booking.com at skulle betale igennem dem. Vi betalte for de tre nætter direkte til Nobu. Nobu snød os og booking.com. De fik os til at betale direkte til dem, skar booking.com ud af ligningen. + de har hævet 562 USD på vores kreditkort for første nat gennem booking.com + hævet ca. 450 USD i no-show-fee. Vi har kontaktet Nobu for at få vores penge tilbage. Vi er meget skuffet. vi er blevet behandlet med manglende respekt. Vær beret på dette hvis du ikke bor i en af deres villaer eller en en million USD på bankkontoen. En tur på hospitalet med vores datter på 1 efter ulykke i deres kids club: Vores datter på 1 år fik skadet sin hånd i deres kidsclub. Vores datter på 3 løb ind i et rundt bord som stod utrolig ustabilt, det væltede og faldte over hendes hånd. Vi kom på hospitalet hvor den blev scannet for brud. Den var heldigvis ikke brækket men denne skulle syes/limes og hun måtte ikke kravle eller bad ede næste 2 døgn. Dette var en kæmpe nedtur for os. Hotellet håndterede det virkelig dårligt. Det første de sagde til os var at de havde tjekket overvågningsbåndet og at de ikke var liable for ulykker, at de gik straks til de juridiske er usmageligt. Ville ikke anbefale dette sted til familier med mindre børn. Restauranterne er meget dyre og ikke særlig børnevenlige. Vi skulle f.eks betale 16 USD, ca 115 DKK for en lille skål yoghurt til vores 3 årrige datter til morgenmad.

Et smukt hotel

Overnattede: november 2022