2. Hotelbeoordelingen Mexico

Beoordelingen over Haven Riviera Cancun - All Inclusive - Adults Only 5 sterren

Carretera Federal 307 Chetumal-Puerto Juarez Km 335, 77500 Cancun, Mexico

#12 van de 209 hotels in Cancun

• Beoordeeld op: 29 februari 2024

Geweldig relaxed verblijf in het hart van de Tulum Beach strip.
    • Serenity Club Romance Junior Suite aan de Oceaan

Het ontbijt viel tegen. Te weinig keuze en niet heel bijzonder. Ook het feit dat je "gratis" ontbijt krijgt en dan wel toch 10 euro service kosten en daar bovenop ook nog fooi moet geven, ben je eigenlijk gewoon voluit aan het betalen voor ontbijt. de verborgen kosten zijn echt een smet op de ervaring.

Het personeel was geweldig. Super vriendelijk, behulpzaam. De kamers prachtig, de plunge pool en Cenote echt genieten. Het was elke keer super fijn om terug te komen naar het hotel.

• Beoordeeld op: 26 december 2023

• Serenity Club Romance Junior Suite aan de Oceaan

een restaurant als Flavours bevalt ons iets minder, doch voor een centraal restaurant zonder reservering was het eten warm en was er voldoende keuze.

Een prachtig complex met zeer mooie voorzieningen. Wij hadden een Serenity Club kamer geboekt met zeezicht, geweldig zicht en goede privacy. Grote kamers met meer dan voldoende kastruimte, goede opbergruimte voor koffers en een bad op het balkon waarin het heerlijk nagenieten van de dag was. Een royale badkamer met dubbele douche en een apart hoekje voor make up en haarverzorging. Ontbijt in Serenity club restaurant was perfect, ook bij Vistas. Kwaliteit van het eten was zeer goed, zeker voor een all inclusive resort. Sushi en teppanyaki, Italiaan, Mexicaan hadden een goede kaart doch Olios beviel ons het beste vanwege de fijnere keuken. Een speciaal woord van dank aan Sara, onze concierge die al onze vragen heeft beantwoord en heeft geregeld wat ze kon regelen voor ons!

• Beoordeeld op: 12 augustus 2023

Personeel maakte er een heerlijke en relaxed vakantie van.
    • Junior Suite met Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

Strikte kledingvoorschriften voor enkele restaurants werden ook strikt opgevolgd. Verder was het strand en de zee vol met algen en wier en zwemmen in zee is geen optie.

Het personeel is zeer vriendelijk. Ontvangst in restaurant door altijd vriendelijke Tessa en innemende bediening door Cesar maakten het begin van de dag de moeite waard. Alle verzoeken werden snel ingewilligd.

• Beoordeeld op: 13 maart 2022

• Junior Suite met Gedeeltelijk Uitzicht op Zee