2. Hotellrecensioner MEX

8,3

8,4

• Recenserades: 13 maj 2024

9,0
    En pärla i den överbebyggda zona hotelera.
    • Rum Standard

Ett av rummen vi har fått var vända mot något som väldigt ofta luktade avlopp (men denna lukten kände man ofta i Mexiko). Möblerna var något äldre och slitna. Frukosten var något monotont.

Hotellet ligger i Zona Hotelera, en kvarts promenad till Punta Cancun (nattlivets centrum), stor livsmedelsbutik och ett antal restauranger. Hotellet är situerat på vad vi uppfattar som den bästa delen av stranden av alla hotell i den norra delen och själva ”villorna” som den består av är trevåningshus till skillnad från resten av hotell som är enorma höghus. Utanför finner man en vacker och välskött trädgård och på insidan väldigt rena rum med bekväma sängar. Litet men funktionellt gym. Tillräckligt stor och gratis parkering med vakter. Mycket vänlig personal.

Bodde här maj 2024

• Recenserades: 11 november 2023

8,0
    Boendet är bra och chefen hade jätte bra kundservice och vi kände oss väl omhändertagna.
    • Rum Standard

Städarna städade rummet jätte sent och missade ofta att fylla på med tvål, papper, vattenflaskor och för få handdukar.

Chefen hade riktigt bra kundservice. Vi fick först ett rum där det luktade avlopp, detta klagade vi på då hela rummet luktade avlopp. Vi klagade i receptionen och dom gav oss ett nytt rum som dessutom hade havsutsikt vilket vi inte behövde betala extra för.

Bodde här november 2023

• Recenserades: 31 oktober 2023

Underbart
    • Vistelsen var 1 natt

var lite med dricksen. hade öppnat kredit för att slippa betala efter varje gång man åt eller handlade något andra dagen sa en servitör till min fru att dricksen inte ingick och man fick betala detta cash om man satte på rummet. Och detta tar bort att man skriver upp på det på rummet och man behöver lösa pengar. vi hade tänkt att dricksen skulle vi ge sista dagen. Men förstår de som jobbar där att de vill ha dricks direkt baseras på deras lön. så detta kunde hotellet när man checkar inte var mer tydlig med

Frukosten var mycket bra. bra service poolen rengjordes varje dag. bra med solstolar på stranden .

Bodde här oktober 2023

• Recenserades: 2 mars 2022

8,0
    Ett mindre och lugnare hotell, direkt på fin strand!
    • Rum Standard

Finns inte mycket restauranger i hotellets direkts närområde, utan allt ligger en promenad eller taxifärd bort. Vissa av rummen ganska slitna, och vårt första rum luktade även avlopp. Vi kunde ganska lätt få hjälp med att byta rum, samt betala för uppgraderad havsutsikt.

Ligger direkt på fin och härlig strand, med gott om gratis solsängar. Lugnt och fridfullt poolområde samt en väldigt bra restaurang med terrass ut mot havet.

Bodde här februari 2022

• Recenserades: 16 januari 2023

6,0
    Ganska bra
    • Villa med 2 sovrum

vi fick ett rum med utsikt till lagunen, rummet i sig var super fint, men vi fick våra rum mot trafiken, fruktansvärt oljud och trafik 24/7. försökte att få rummen bytt utan att lyckats gång på gång. de hänvisade mig till att man måste ha som önskemål att boka mot stranden och poolen. Hur ska man veta att de har rum mot den trafikerade vägen om det inte syns på varken bilderna eller beskrivningen??. En tjej vid namn Lorena nere vid handdukarna var även extremt ovänlig och otrevlig varje gång vi kom o skulle lämna våra handdukar. i övrigt var all personal otroligt vänlig och trevlig. tyvärr läget på rummet och Lorena tog ner betyget rejält, annars en klar 10.

stranden var magiskt, poolen och restaurangen var super bra!

Bodde här januari 2023

• Recenserades: 12 april 2022

Mycket bra
    • Svit med 1 sovrum

Bodde här april 2022

Gäster har även recenserat dessa boenden: