2. Hotellrecensioner MEX

Mexiko Hotellrecensioner av riktiga gäster

Senaste recensionerna för hotell i Mexiko

• Beachscape Kin Ha Villas & Suites

Cancún, Mexiko

• Den positiva delen av recensionen

Hotellet ligger i Zona Hotelera, en kvarts promenad till Punta Cancun (nattlivets centrum), stor livsmedelsbutik och ett antal restauranger. Hotellet är situerat på vad vi uppfattar som den bästa delen av stranden av alla hotell i den norra delen och själva ”villorna” som den består av är trevåningshus till skillnad från resten av hotell som är enorma höghus. Utanför finner man en vacker och välskött trädgård och på insidan väldigt rena rum med bekväma sängar. Litet men funktionellt gym. Tillräckligt stor och gratis parkering med vakter. Mycket vänlig personal.

• Den negativa delen av recensionen

Ett av rummen vi har fått var vända mot något som väldigt ofta luktade avlopp (men denna lukten kände man ofta i Mexiko). Möblerna var något äldre och slitna. Frukosten var något monotont.

Recenserades: 13 maj 2024 Bodde här maj 2024
    Luka Sverige
  • Casa Pepe

Sayulita, Mexiko

Genomsnittligt recensionsbetyg: 8,7
    • Den positiva delen av recensionen

Väldigt trevligt, fräscht och rent. Skönt att det var en liten bit ifrån den galet ljudliga delen av staden. God frukost som var inkluderad samt vatten tillgängligt att fylla på flaskorna. Hade superbra aktiviteter man kunde boka via hotellet med fantastiskt trevliga guider/lärare (surf, yoga, djungeltur) till bästa priserna vi kunde hitta.

• Den negativa delen av recensionen

Luftkonditioneringen droppade vatten (hade säkert kunnat fixas men vi sa inte till).

Amelie Sverige
  • Casa Love

Sayulita, Mexiko

• Den positiva delen av recensionen

Helt magisk plats, vackert utformat ställe, unikt och genomtänkt i varje detalj. Underbart rum med utsikt över havet. Altan att se soluppgång och solnedgång ifrån. Hade varit den absolut mest fantastiska plats och inte för det jag beskrivit nedan. Om man ska bo där - ha med riktigt bra noise cancellation lurar om man gillar att sova på natten.

• Den negativa delen av recensionen

En helt galen bar precis nedanför med otroligt högt ljud från eftermiddag till mellan 6 och 8 på morgonen. Bland annat karaoke på högsta volym från 3 på natten till morgon. Toaletten låg utanför rummet (vacker egen toalett) och man behövde ha nyckel till den. Lätt att råka glömma nyckeln på toa och något panikartat de timmar på dagen och natten när där inte var någon personal. Borde finnas extranyckel på rummet.

Amelie Sverige
  • Historico Central Hotel

Mexico City, Mexiko

Genomsnittligt recensionsbetyg: 9,3
    • Den positiva delen av recensionen

Centralt läge, rent och fräscht. Trevlig personal som alltid ville hjälpa till. Mat och dryck i restaurangen utöver frukosten ingick i priset. Med andra ord all inclusive, vilket blev en positiv överraskning.

• Den negativa delen av recensionen

Dyr kortavgift när vi betalade med Amex.

Recenserades: 12 maj 2024 Bodde här maj 2024
    Christian Sverige
  • Amazing Apartment In Playa Rooftop Pool Gym By Yeah

Genomsnittligt recensionsbetyg: 8,6
    • Den positiva delen av recensionen

Läget var bra, nära 5 avenida och stranden. Trevlig takpool, litet men funktionellt gym. Fin lägenhet. Smidig incheckning. Smart-TV finns, och basic köksutrustning. Nära till större mataffär.

• Den negativa delen av recensionen

Väldigt lyhört från trapphuset, hissen gick sönder dag 2 och fungerade sen inte under resten av min vistelse så väldigt mycket spring i trapporna och därmed mer oljud. Ingen helfigur spegel, ingen safetybox. Ingen städning, soptömning eller byte av lakan och handdukar över huvud taget. Jag lämnade boendet 4 dagar tidigare men kunde inte få någon återbetalning, som skylldes på Booking. (Det är ju trots allt boendet som har fått mina pengar i slutänden och inte Booking..)

Recenserades: 9 maj 2024 Bodde här maj 2024
    Christel Sverige
  • Ensueño Holbox & Beach Club

Isla de Holbox, Mexiko

Genomsnittligt recensionsbetyg: 8,6
    • Den positiva delen av recensionen

Nära stranden med en bra beach club och restaurang

• Den negativa delen av recensionen

Lång från centrum och färja

swemex Sverige
  • Beachscape Kin Ha Villas & Suites

Cancún, Mexiko

• Den positiva delen av recensionen

Bra läge - superfin strand och nära stan.

• Den negativa delen av recensionen

Rummet var ok för det priset men ganska enkla

Recenserades: 11 maj 2024 Bodde här maj 2024
    Ulrika Sverige
  • Hotel Kinbe

Genomsnittligt recensionsbetyg: 8
    • Den positiva delen av recensionen

Nära och centralt! Rent och bra rum

Recenserades: 2 mars 2024 Bodde här februari 2024
    Camilla Sverige
  • Hotel Costa Azul

Acapulco, Mexiko

Genomsnittligt recensionsbetyg: 8,9
    • Den positiva delen av recensionen

Läget var bra, frukost var utmärk

• Den negativa delen av recensionen

Kuddarna inget vidare stora och obekväma

Dr Sverige
  • Singular Joy Vacation Rentals